השוטרים עונה 2 הסוף של המציאות יותר עגום 

השוטרים עונה 2 הסוף של המציאות יותר עגום 

עכשיו בין קיבוץ סער לנהריה השכנה הגליל צופה מראש הר גבוה. הנוף מתעלם מהמציאות אבל לכולם יש עוד תקוה בלב שמשהו ישתנה. בינתיים אנחנו כאן עם הסדרה בה העולם מנסה לתקן את עצמו. מה בכתבה שלנו היום?. השוטרים עונה 2 הסוף של המציאות יותר עגום.

כתבנו מדווח משטח ההפקר השוטרים עונה 2 פרקים מלאים ערוץ 12 

רגע לפני שאנחנו צוללים לעונה החדשה וכיצד המציאות נפגשת עם עלילת הסדרה, נזכיר לגולשים על מה העלילה. העונה הסתיימה כאשר חוקרי מח"ש מנסים לשבור את אלון והצוות. אלו אותם חוקרים שסדרה אחרת מציגה פן אחר שלהם. זוכרים את מנייאכ בערוץ כאן?. כן חברים גם הסדרה הזו חוזרת עם עונה שלישית. בזמן הזה אנשי החוק שכעת העצורים, היו חייבים להשיג שיתוף פעולה מבחוץ על מנת להעלים ראיות מפלילות.

עוד באתר אבישי רביב ראיון בעובדה צפו בווידאו

מי מצטרף בעונה החדשה?. הסוף ידוע העתיד כבר לא 

יפתח קליין אחרי הופעה מרשימה בסדרה ילדים ביער. הוא שיחק גם בסדרה השוטר הטוב, כך שהמדים לא זרים לו.

פיראס נאסר ששיחק בפאודה את תפקיד נידאל עוודאללה אל מקדסי

אלי אלטוינו אחד השחקנים האהובים על הקהל הישראלי. שיחק בשנת 2018 בסדרה אוטונומיות.

אולה שור  סלקטר שזכתה בשנת 2004 בפרס רוזנבלום כהבטחה בעולם התיאטרון.

עידו טאקו בתפקיד אופק

ומה כתב צחי הלוי על העונה החדשה?.

בשנים האחרונות צחי הלוי הוא כוכב. לא רק על הבמות. מבחינתי הוא אחד האמנים האמיצים שפועלים כיום בישראל. התברכנו באדם שמוכשר על הבמה, מול המיקרופון וגם מביע את דעתו החברתית באומץ. בפרופיל האינסטגרם
tsahihalevi שלו הוא כתב:

ראפ!! היה מסע מאתגר, מעניין, מיוחד ומרגש. עם שותפים לדרך מוכשרים אחד אחד, צוות הפקה , אנשי מקצוע וקאסט מדהימים , שכולם באו לתת את הלב ונשמה להצלחת הפרויקט. זכינו כולנו להיות חלק מהיצירה הנפלאה הזו ואנחנו מחכים בקוצר רוח לראות ולחוות יחד אתכם את התוצאה. תתכוננו לעונה מפוצצת!!

איפה אפשר לראות סדרות ישראליות לצפייה ישירה חינם או בתשלום?.

שלושה אתרים עיקריים משדרים את הסדרה המצליחה. אנו עדיין לא יודעים האם תהיה עונה 3 השוטרים, אבל כאן תוכלו לראות חלק לא מבוטל מהסדרות הישראליות הטובות ביותר על המסך:

אפליקציית 12+ המתאימה גם לטלוויזיות חכמות

אתר מאקו לייב

וכמובן באמצעות FREE TV אפליקציה לצפייה הכוללת גם את ערוץ 5 לצפייה ישירה בנייד אך כרוכה בתשלום חודשי. אני רכשתי מנוי ליישום פרי טיוי ובהחלט – שווה כל שקל.

איך נחשפה הפרשה ושמות השוטרים הנוקמים?. 

כמעט 18 שנים חלפו מאז האירועים שהסעירו את העולם התחתון את משטרת ישראל ואת המדינה. בהעיר נהריה שלטו ארגוני פשע והמשטרה, כמו שמשטרה עושה, עמדה מול חסרת אונים. בדרך לנקמה ועשיית סדר, השוטרים השליטו שלטון משלהם. כמו יקום מקביל שבו המשטרה מתפקדת. אולם כאשר הפרשה התפוצצה, היה משפרסם מודעת אבל פיקטיבית שחשפה את שמות השוטרים המעורבים בה.

למה זה נשמע לנו מוכר?. היום פשוט היו עושים סרטון ברשתות החברתיות שאז לא היו קיימות.

ומה קרה במציאות מאז?. המשטרה איבדה רסן, העולם שפעם היה תחתון עושה ככל העולה על רוחו מעל פני השטח ורק האזרח הקטן נשאר קטן והשוטרים?. הם ריצו את עונשם ומאז לא קמו עוד שוטרים כאלו. כעת העונה השנייה לצפייה ישירה בערוץ 12, אפליקציית free tv וכמובן ביישום 12+.

צפו בווידאו השוטרים עונה 2 פרקים מלאים לקראת שידור ערוץ 12