האריה שאהב תות מיקי כרטיסים הצגות

 

האריה שאהב תות מיקי כרטיסים הצגות 2024

כרטיסים להצגת ילדים מומלצת מיקי האריה שאהב רק תות ברחבי הארץ ! האריה שאהב תות מיקי כרטיסים הצגות ומועדי כל ההצגות הקרובות . רכישת כרטיסים מאובטחת באתר הכרטיסים של ישראל cityall  ! מדובר בהצגת ילדים עם ביקוש רב לכרטיסים ולכן מומלץ לשריין מקום מראש .

קופת כרטיסים האריה שאהב תות מיקי

חולון שבת, 02.03.2024 10:00 תיאטרון חולון 

על ההצגה לפי ספרה של לאה גולדברג האריה שאהב רק תות  

משך: שעה וחצי, כולל הפסקה . רכישת כרטיס הכרחית לילד בכל גיל מומלץ לגילאים 2 – 6

מיקי – האריה שאהב תות בהצגה חדשה לילדים ולכל המשפחה  . עיבוד חדש, מודרני ואיכותי לרב המכר שכתבה תרצה אתר. לסיפור האהוב והפופולארי מצטרפת כוכבת הילדים של ישראל – מיקי בחיפושים אחר תות ולצידה סבא נתי (נתן נתנזון), ליאור דטאוקר, שחקנים ורקדנים בהצגה מדהימה, צבעונית, מצחיקה וכובשת את לב ההורים והילדים
כאחד. מחזה: עידן עמית ומיקי מוכתר בימוי: עידן עמית ניהול מוסיקלי: חזי שקד

לפרטים נוספים מיקי – האריה שאהב תות

תרצה אתר הסופרת האריה שאהב רק תות ספר ילדים

תרצה אתר משוררת וסופרת בתם של נתן אלתרמן ורחל מרכוס השחקנית היא ללא ספק אחת היוצרות הפוריות והאהובות בתרבות הישראלית. שיריה הולחנו ולא מעט מהם נחשבים לקלאסיקה ולילדים היא מוכרת בזכות ספר הילדים האריה שאהב תות . שיר משמר שכתב אלתרמן הוקדש עבורה . בין שיריה שהולחנו ובוצעו על ידי זמרים מהשורה הראשונה של הזמר העברי ניתן למנות את הלהיט הבינלאומי אני חולם על נעמי , גשם הקשב לנשים בביצוע מדהים של יעל לוי , בלדה לאישה שוב עם יעל לוי ושקרים קטנים שהולחן ובצוע על ידי יהודית רביץ והיה הפתיח של תוכניתו של יוסי סיאס שנשאה את שם אהבה יום יומית.

האריה שאהב תות יצא בשנת 1971 ומאז אף תורגם לשפה הערבית .