גמר האח הגדול 2024 כרטיסים צפייה ישירה מועמדים לזכייה

גמר האח הגדול 2024 כרטיסים צפייה ישירה מועמדים לזכייה

פעם בעונה זה קורה וזו לא סתם עוד הדחה או הצבעה חינם. מדובר באירוע הטלוויזיוני של השנה. מה בכתבה עבור מעריצי האח 2024 ?. קבלו את גמר האח הגדול 2024 כרטיסים צפייה ישירה מועמדים לזכייה.

 צעדת ירושלים סוכות 2024 

כל המדינה כבר יודעת מתי הגמר של האח הגדול 2024 חמישיית הגמר 

אז ככה, האירוע אמור להתרחש בחודש הראשון של ספטמבר, קצת אחרי החזרה ללימודים.  שלושה דיירים יבקשו מכם לתת להם את הקולות שלכם. כידוע ההצבעה לזוכה בגמר האל היא בחינם ונעשית ללא תשלום באתר רשת 13. ביום רביעי הקרוב כבר נדע מי הדייר הראשון שיזכה להיות בשלישיית הגמר הסופית וזו כבר סיבה להתרגשות.

עוד באתר ראש השנה כבר כאן לא תשלחו ברכה לאחל שנה טובה ומתוקה?

גמר האח הגדול 2024 כרטיסים צפייה ישירה מועמדים לזכייה

גמר האח הגדול 2024 כרטיסים צפייה ישירה מועמדים לזכייה

מי הדייר הראשון שעלה לגמר האח הגדול 2024 והתחיל את המרוץ לפרס של מיליון שקלים

חשבתם שחבורת מעריצי האח הגדול או הצבא הוורוד שולטים העונה?. המציאות וההפקה מוכיחים אחרת. ביום רביעי בפרק חדש של האח הגדול לצפייה ישירה בערוץ 13 ייקבעו הדיירים בעצמם מי יהיה הדייר או הדיירת שיעלו לגמר האח הגדול ואולי יזכה בפרס של מיליון שקלים לפני מיסים.

איך מצביעים לדייר הראשון שיעלה העונה למשדר הגמר?. לא מצביעים ולא באתר ההצבעות של רשת אלא הדיירים עצמם הם אלו שיקבעו. מה זה אומר?. אחרי ההדחה של עדן שבירו יש סיכוי לא קטן שדווקא יובל מעתוק, הדיירת האהובה על כולם תקבל מקום של כבוד בגמר.

מה זה אומר?. ככה זה שאתה קודם כל בן אדם לפני הכל. זו לא רק סיסמא של בנק. זו המציאות וזו החברה שבה אנו מייחלים לחיות.

איפה משודר גמר האח לצפייה ישירה קישורים שעובדים מי זכה באח הגדול 2024

הקדמה הדיגיטלית של ימנו רחוקה מאד מאז העונה הראשונה בערוץ 2 של פעם. היום את מרבית שידורי הטלוויזיה בישראל ניתן לראות באינטרנט בשידור חי. לטובת מעריצי האח הגדול 2024 נזכיר את אפשרויות הצפייה הבאות:

free tv אפליקציה לצפייה ישירה לייב במבחר ערוצים כולל ספורט 5 מהנייד
ערוצי עידן פלוס באמצעות ממיר
אתר רשת 13 לייב שידורים חיים
וכמובן הפלטפורמות המוכרות של הוט yes ויתר ספקי התוכן

להורדה חינם ברכות לראש השנה מיוחדות שנה טובה

להורדה חינם ברכות לראש השנה מיוחדות שנה טובה

איפה מצביעים לדיירים שרוצים להציל מהדחה

בעבר היינו מצביעים באח באמצעות SMS. זה היה יקר ולא ממש הוגן, לדעתי. למה אתם שואלים? כי אם אני אחד מחברי מעריצי האח הגדול 2024 ורוצה להצביע יותר מפעם אחת, אז אני צריך להוציא כסף עבור זה. אבל הימים האלו חלפו וכעת ישנו אתר הצבעות חינמי המאפשר עד 10 הצבעות חינם ללא תשלום. למה חשוב להכיר אותו?. כי ייתכן שבמשדר הגמר תהיה יותר מאשר הצבעה אחת. ייתכן שבכל הדחה, בכפוף לשיקולי ההפקה, תפתח הצבעה חדשה. לכן אנו כאן נעדכן אתכם לייב איך מצביעים לגמר האח השנה.

אתר מעריצים האח הגדול מי נשאר בבית לפני הגמר? חמישיית הגמר של מעריצי האח הגדול

שבעה דיירים נכון להיום מתגוררים באולפן בנווה אילן. זה לא סוד שיש ביקוש גדול לכרטיסים לגמר האח. אבל קחו נשימה זה לא הולך להיות פשוט. כי עד שנוכל לענות לכם מתי מסתיים האל הגדול העונה, יש עוד לא פחות מארבע הדחות. אז קבלו את רשימת הגמר ואת הדיירים שנשארו בבית אחרי ההדחה .