בעלת החלומות פרק 15 עונה 2

בעלת החלומות פרק 15 עונה 2

מה רוצה נפשו של אדם?. שלווה או אהבה?. מה יותר חשוב כסף או מצפון שקט. כנראה שכל בני האדם, לפחות בישראל רוצים שילוב של כל הטוב. ובאיזו סדרה ישראלית מומלצת תוכלו למצוא את השילוב?. קבלו את בעלת החלומות פרק 15 עונה 2 פרקים מלאים לצפייה ישירה ספוילרים והסברים על הסדרה הכי טובה על המסך שידורי HOT צפו בווידאו של הפרק החדש מומלץ.

הכסף והמעמד בתי המלון והכבוד בעלת החלומות פרק 15 עונה 2 פרק מלא לצפייה ישירה 

אז הנה התחילה לה העונה השנייה ואנו כאן לעקבו אחר האירועים האחרונים. המשפחה הכי חמדנית בישראל ממשיכה להיות מנוהלת בעקבות חלומות וחזיונות. ומה אנחנו עושים?. רואים את פרקים מלאים לצפייה ישירה בהוט ותוהים איך הסדרה טרם הגיעה לנטפליקס ישראל.

קו העלילה המרכזי של העונה מתרחש  שנה אחרי טרגדיה שפקדה אותם חלום חדש מזהיר את משפחות רומנו-וורבורג שאם הם לא ימכרו את חברת המלונות המשפחתית מי שעומד בראש החברה ימות, אבל רגע לפני חתימת העסקה הם מגלים שהם מכירים את הקונה וקשה לדעת אם הוא הגיע כדי להציל אותם או כדי לנקום בהם.

עוד באתר עבודה בבחירות לעירייה כך תרוויחו 2,868 שח ביום

תקציר הפרקים הקודמים לקראת שיא העונה השנייה 

נזכיר לגולשים כי נקודת המוצא של הסדרה התחילה באירוע רב משמעות. נור (אודיה רש) צעירה חסרת כל שמפגש גורלי בינה לבין יהודה ורבורג (דניאל ליטמן), צעיר ועשיר מאד, משנה את חייהם לעד. הוא מספר לה חלום שחלם והדברים שהיא אומרת לו גורמים לו להאמין שהיא היחידה שיכולה לעזור לו לפתור את הטרגדיה המשפחתית שלו.

בפרק 14 עונה 2 הייתה תפנית בעלילה. מה קרה שם?. גל בסכנת חיים. יהודה הולך לחפש תשובות מה קרה לאחותו וחוזר עם הוכחות. אבל מה?. המקור שלהן מוטל בספק, נעמי וקובי מתעמתים עם אבי ונעמי לוקחת את המושכות. כל זה קרה רק אחרי ששלומי תכנן להוציא את התכנית שלו לפועל. מה עוד קרה בפרקים הקודמים?. גל קולטת שהיא פירשה את החלום שלה לא נכון ושאסור היה לה ללחוץ על קיום האירוע כי יש סכנה.

האם חלומות מתגשמים במציאות?.

העיסוק שלנו בחלום הוא עדות פיזית לכך שאנשים מנסים לפענח את המסרים מאחורי חזיונות חלומות מאז ומעולם. בעוד זיגמונד פרויד האמין שחלומות הם ביטוי לתשוקה לא מודעת ולמסרים מקודדים מתת-המודע שלנו. מה אומר המדע?.  הפסיכולוגיה המודרנית התקדמה מאז: בחלומות אנו מתמודדים עם חוויות, מצבים ופחדים שמשחקים במוחנו. כל מי שחולם שוב ושוב על אותה סיטואציה יכול לנסות לגלות כיצד הוא יתמודד עם "מצב החלומות" בחיים האמיתיים – ובכך ללמוד כיצד להגיב טוב יותר לבעיות אלו ואחרות ולהרגיע את פחדיו.

צפו בווידאו בעלת החלומות פרק 15 עונה 2 פרקים מלאים הוט בידור