בחורים טובים סרט ישראלי צפו בווידאו קומדיית השידוכים

בחורים טובים סרט ישראלי צפו בווידאו קומדיית השידוכים

אין להם טינדר וגם לא קיופיד, הם לא מחליקים ימינה ושמאלה ולרובם אין פרופיל בפייסבוק. אבל סצנת השידוכים במגזר החרדי מגיעה לקולנוע. סרטים חדשים 2022 קבלו את בחורים טובים סרט ישראלי צפו בווידאו קומדיית השידוכים.

עדכן אוגוסט 2024 – בבתי הקולנוע מוצג החלק השני של הסרט ועושה רושם שהוא עוד יובל לחלק שלישי!. תודה ליוצרים ולשחקנים!

על מה הסרט החדש בחורים טובים סרט ישראלי עם מאור שוויצר ועירית קפלן

מי שחשוב שקבלנו סרט המשך לסדרה שטיסל בנטפליקס מתבדה מהר מאד. זו יצירה בפני עצמה. למרות שאני באופן אישי, מהטריילר יכולתי להתאהב מחדש בסדרה. אבל כאן מדובר על אהבה אחרת לגמרי. על מה מדובר?. על החיפוש אחר שידוך. למה אני מתכוון?. האהבה תגיע אחר כך. או לפחות זה מה שאמור לקרות. אבל מה קורה כאשר יום אחד משהו מתאהב לפני השידוך?. אז אם יש לכם דרייב לסרטים ישראלים, הסרט הוא במיוחד עבורכם.

עוד באתר  עקרה סרט ישראלי חדש 2022 צפו בווידאו כעת

ואם כבר שם הסרט אז נזכיר לגולשים באתר הסרטים של ישראל, שלא יתבלבלו. אם שם הסרט מזכיר לכם משהו זה אולי את A Few Good Men של רוב ריינר מ-1992, עם טום קרוז, ג'ק ניקולסון ודמי מור.

עלילה ושחקנים מתאהבים ומתסבכים 

ברוך אותו מגלם מאור שוויצר, תלמיד ישיבה מפוספס מוצא את עצמו כיד ימינה של מלכי עירית קפלן, השדכנית מספר אחד במגזר החרדי. אם תהיתם מהיכן אתם מכירים אותה, אז תזכרו שהיא, עירית קפלן, משחקת בתפקיד מרקדה ארמוזה.

כשברוך פוגש במוטי, השחקן עמית רהב, אשכנזי ממשפחה טובה ויפה תואר והתלמיד הכי מצטיין בישיבה, מתחיל ברוך להניע אותו לעבר עולם השידוכים.

השדכן ברוך חשב שמדובר במשימה קלה לשדך לו כלה ראויה אבל הכל מסתבך כשמוטי מתאהב בנחמי אותה מגלמת ליאנה עיון, חברתה הטובה של אחותו הקטנה. קומדיה רומנטית שפותחת את השער לעולם חדש ופותחת את הלב. עוד משחקים:

ליאנה עיון שהיא בנוסף מדבבת, דוגמנית ומנחת טלוויזיה ישראלית

גיא לואל שאהבנו בסרט חוכמת הבייגלה משנת 2002.

רועי אסף מחזיק בשני פרסי אופיר

סרטים חדשים בקולנוע 2024 המומלצים לצפייה המזח עם מיכאל אלוני 

מבוסס על אירועים אמיתיים שהתרחשו במעוז "המזח", מלחמת יום הכיפורים, חזית סיני. לאחר התקפת פתע מצרית, 42 חיילים בפיקודו של סגן צעיר יוצא ישיבת הסדר (דניאל גד), נאבקים להדוף את התקפות האויב שבמהלכן רבים מהלוחמים נפצעים או נהרגים. באותו הזמן בבונקר התאג"ד, רופא המילואים מתל אביב (מיכאל אלוני), נאבק על חיי הלוחמים הפצועים וקורא לפינויים דחופים שאינם מגיעים. אחרי שבוע של מצור ולחימה, החיילים יצטרכו לבחור אם להמשיך ולהילחם תחת הוראות מפקדם, או ללכת אחר תוכניתו של רופא המילואים – תוכנית שעשויה להציל את חייהם. האם יחליטו לוותר על הערכים שעליהם חונכו ולהיכנע, או שמא להילחם עד הכדור האחרון?
במאי: ליאור חפץ | שחקנים: מיכאל אלוני דניאל גד | 2023

צפו בווידאו בבחורים טובים לצפייה ישירה בדרייב לקולנוע טוב 

מודעות גוגל




בחורים טובים סרט ישראלי צפו בווידאו קומדיית השידוכים

בחורים טובים סרט ישראלי צפו בווידאו קומדיית השידוכים

הקולנוע הישראלי ממשיך לספק לנו שלל סרטים חדשים לצפייה. מה חדש בשנת 2023 ביצירה המקורית של הסרט הישראלי?. קבלו מאתינו את ההמלצה על הסרט עם שמוליק וילוז'ני הדרך לאילת. על מה הסרט הישראלי?. מסע איטי, הזוי ובלתי צפוי דרך הפריפריה המוזנחת והנשכחת של ישראל, במהלכו יגלה בן מחדש את אביו המרתק, את הסיבה האמיתית מאחורי היציאה למסע וייתן לאלברט הזדמנות אחרונה לגאולה. זהו סיפור התבגרות מאוחר, מצחיק ומרגש על אב שמעולם לא ידע להיות אחד ועל הבן שניסה כל חייו לברוח מצילו.