איתור דוח חניה ירושלים לפי מספר רכב

איתור דוח חניה ירושלים לפי מספר רכב

חניתם במקום אסור בעיר הבירה של ישראל? קבלתם דוח עם הודעת תשלום?. זה באמת לא נעים. אבל אם אבדתם את הדו"ח עדיין צריך לשלם את הקנס או להגיש ערעור. מה בכתבה?. איתור דוח חניה ירושלים לפי מספר רכב, טלפון בירורים מחלקת קנסות וחניה בעיריית ירושלים. 

איך עושים את זה?. איתור דוח חניה ירושלים לפי מספר רכב

אז בואו ניגש למלאכה לפני שיגיע מועד כפל קנסות, או חס וחלילה עיקולים וכיוצא באלה. כידוע, מומלץ לשלם קנס על חניה במקום אסור מיד עם קבלת הדוח. אחרת הדוחות, על פי חוק, צוברים ריבית והצמדה, כפל קנסות ועלולות אף לגרום לכם לקבלת צו עיכוב יציאה מהארץ במידה והחוב לא נפרע. 

איתור דוחות חניה לפי מספר רכב עיריית ירושלים

על מנת מברר מה הסטטוס של דוחות וקנסות בגין חניה במקום אסור בירושלים יש להיכנס לאתר העירייה. איזה נתונים נדרשים לכם על מנת לקבל את המידע?. מספר הרכב או מספר הדוח שרשם לכם אחד הפקחים של עיריית ירושלים. 

איתור דוח חניה ירושלים לפי מספר רכב ביטול דוחות הפחתת קנסות על חניות בירושלים

איתור דוח חניה ירושלים לפי מספר רכב ביטול דוחות הפחתת קנסות על חניות בירושלים

איך מפחיתים קנס על חניה במקום אסור בירושלים? קנס חניה ירושלים

פעולה נוספת שניתן לבצע בעת קבלת הקנס היא להגיש לעיריית ירושלים טופס בקשה להפחתת חוב חניה לא לערעור על דו"ח מקורי. הבקשה מחליפה ערעור לביטול הקנס והיא יכולה להתברר כאופציה מעולה שיכולה לחסוך לא מעט כסף. האם זה תמיד עובד?. לא ידוע לנו אחוז האישורים להפחתת קנסות חניה אבל בהחלט שווה לנסות. מה צריך לדעת?. בהתאם להוראות החוק לא ניתן לערער על קנס חניה לאחר שחלף המועד לתשלום, ודין הקנס כפסק-דין שניתן ע"י בית המשפט. 

טופס בקשה להפחתת חוב חניה עיריית ירושלים הדפסה הורדה

איך אפשר לשלם קנסות תנועה לעיריית ירושלים?.

לתשלום  בכרטיס אשראי יש להתקשר למספר 02-6296000 או למספר 072-2457333.

בירורים ותשלומים דוחות תנועה עיריית ירושלים טלפון 02-6296333

עיריית ירושלים דוחות חניה טלפון 

אם רוצים לברר פרטים נוספים ולהגיע למשרדים, מה שעות הקבלה?. מה הטלפונים?. מינהל כספי, אגף השומה והגבייה, כיכר ספרא 1 ,ירושלים 9414109 טל': 6296333 קבלת קהל: ימים א',ב',ד',ה' 00:13-00:08 וימי ג' בשעות 00:18-00:15 בלבד

בדיקת דוח חניה ירושלים

אני רוצה לברר מצב דוח או לשלם קנסות חניה בירושלים איך אני עושה את זה.?  יש להקיש את הנתונים בעמוד זה