אבישי רביב ראיון בעובדה צפו בווידאו

אבישי רביב ראיון בעובדה צפו בווידאו ערוץ 12 לייב פרק 224 

בימים האחרונים נרשמת תכונה רבה בתקשורת הישראלית לקראת פרק מספר 224 של התכנית עובדה. מי אמור להתראיין באחת מתוכניות הטלוויזיה הוותיקות של ישראל?. קבלו את אבישי רביב ראיון בעובדה צפו בווידאו ערוץ 12 לייב פרק 224. הריאיון המלא בשידורי ערוץ 12. גולשים יקרים, מערכת איננה נוקטת עמדה בנושא זה אלה מביאה  סקירת מידע מרחבי הרשת טרם שידור הריאיון המלא של אבישי רביב בעובדה

הם קראו לו בשם קוד שמפניה אבישי רביב ראיון בעובדה צפו בווידאו ערוץ 12 לייב פרק 224 

אז מי היה אותו אדם מסתורי שבמשך תקופה ארוכה נקרא בתקשורת בשם הקוד – שמפניה. באיזה תפקיד הועסק בשירות הביטחון הכללי וכיצד נשאר, גם כשלושים שנה לאחר מכן ראיון טלוויזיוני שחצי מדינה עוצרת נשימתה לקראת עלייתו לאוויר בשידורי קשת בערוץ 12 לצפייה באינטרנט.

צוללים אחורה בזמן. ראשית שנות התשעים היו מאתגרות מאד לכל גופי הביטחון במדינת ישראל. ומה הדרך הטובה ביותר להשיג מידע?. כמובן שעל ידי סוכן סמוי בקבוצת האנשים שנחקרים או מנוטרים. לפי אתר ויקיפדיה, וזאת יש לדעת לני הצפייה בתכנית עובדה לצפייה בערוץ 12 ראיון עם הסוכן שמפניה, רביב גויס לשב"כ בדצמבר 1987. זמן לא רב לאחר סיום שירותו הצבאי בגבעתי. מה עוד קרה לו בצבא? רביב קיבל מעמד של נכה צה"ל עקב פציעה במהלך השירות.

עוד באתר נמלת אש הדברה והנחיות במקרה של עקיצה

עושים סדר בלוח הזמנים הריאיון עם סוכן השב"כ לשעבר מחולון ועד חברון 

רגע לפני שאתם עוברים לערוץ 12 בשלט שלכם, או צופים בשידורי פרק מלא של עובדה אבישי רביב באתר מאקו, בואו נעשה סדר בלוחות הזמנים.

סוכות 2023 חברון הבקעה טיולים סיורים פסטיבלים 

1967 אבישי רביב נולד
1987 מגויס לשרות שירות הביטחון הכללי הידוע בכינוי ש"ב או שב"כ.
04/11/1995 רצח רבין בכיכר מלכי ישראל
שלהי 1995 הסוכן הסמוי שמפניה נחשף

הוא היה האדם הראשון שנשלח לתא של יגאל עמיר לארח האירוע בכיכר מלכי ישראל. 

אבישי רביב ראיון כתבה על ארגון אייל צילום מסך ערוץ 11

אבישי רביב ראיון כתבה על ארגון אייל צילום מסך ערוץ 11

כמה שנים, ע"פ ויקיפדיה, הועסק רביב כסוכן סמוי של השב"כ?. 8 שנים. איזה סוג של מידע הוא מסר?. הוא סיפק לשב"כ מידע בעל ערך רב שסייע לסיכול פעולות טרור יהודי שונות". כעת נוכל לקבל הצצה לימים ההם בסרט אני שמפניה אבישי רביב מדבר לראשונה. אילנה הדיין, מגישת עובדה ואחת העיתונאיות המוערכות בישראל, צוטטה באתר מעריב ערב שידור הריאיון ואמרה בין היתר: "התשובה ניתנת על ידו, אבל מה שבעיקר מדהים זה שאחרי שחשבנו שאנו יודעים הכל על רצח רבין, ושאי אפשר ללמוד יותר שום דבר חדש, אתה שומע מישהו שישב מישהו עם יגאל עמיר 48 שעות אחרי המעצר, והוא שומע ממנו דברים שעד היום לא שמענו." 

המראיין עומרי אסנהיים לקראת הריאיון עם אבישי רביב 

עמרי אסנהיים ('עובדה') לקראת שידור הריאיון עם אבישי רביב: "הוא נותן תשובות לכל השאלות וחלקן מאוד לא פשוטות. 10 שנים אני מנסה לראיין אותו. אני חושב שמה שעשה לו את הטוויסט זה הנאום של סמוטריץ' אחרי הבחירות האחרונות, שבו הוא מאשים את השב"כ בהסתה הקשה שהייתה לפני הרצח". ציטוט מתוך הציוץ בטוויטר. (1)

ככל הידוע זה הריאיון הראשון שנתן רביב לכלי התקשורת. צפו בווידאו שלו גם בערוץ 11 אי שם באמצע שנות התשעים. הפרק המלא ריאיון עובדה עם אבישי רביב ישודר בערוץ 12 ובשידור ישיר לייב פרק מלא באפליקציית 12+.

צפו בווידאו אבישי רביב ראיון בעובדה הווידאו המלא בערוץ 12 לייב פרק 224 לקראת שידור 

(1) ציוץ בטוויטר https://twitter.com/radio103fm/status/1660297690234617858