תשלום דוח חניה לפי מספר רכב ברשויות המקומיות

תשלום דוח חניה לפי מספר רכב ברשויות המקומיות

חטפתם קנס על חניה שלא כחוק ? החלטתם לשלם את הקנס או שהערעור נדחה? תשלום דוח חניה לפי מספר רכב ברשויות המקומיות אתר המידע המרכזי של ישראל. כך תבררו את מספר הדוח והסכום לתשלום עבור דוחות חניה לפי רשות עירונית.

למי מאתנו זה לא קורה. השארנו את הרכב במקום אסור ועם שובנו גילנו פתק לבן מעצבן ויקר. כן זה לא נעים אבל בהחלט לא נורא, קבלנו דו"ח חניה. 

תשלום דוח חניה לפי מספר רכב ברשויות המקומיות מידע ובירורים קנסות חניה

תשלום דוח חניה לפי מספר רכב ברשויות המקומיות מידע ובירורים קנסות חניה

תוך כמה זמן יש לבצע תשלום דוח חניה לפי מספר רכב 

תשלומי הקנסות לעיריות הם אחד ממקורות ההכנסה החשובים של הרשויות בישראל. כל עירייה כוללת בתקציב השנתי את ההכנסות הצפויות מקנסות חניה. מדי יום אפשר לראות ברחבי הערים פקחים שתפקידם לאכוף את אזורי החניה. במידה והרכב שלכם חנה במקום אסור או שלא שולמו דמי החניה אתם צפויים לקבל רפורט והודעת תשלום שתוצמד לשמשת הרכב. את הקנס יש לשלם תוך 90 יום, אלא אם נקוב אחרת בדוח. בנוסף על החניות בחלק מהערים פועלים נתיבים ציבוריים ונסיעה בהם גוררת תשלום דוחות נסיעה בנתיב תחבורה ציבורי. 

לפי החוק לשלם את הדוח בתוך 90 ימים מיום קבלת הודעת תשלום הקנס, ולא יאוחר מהיום שמצוין על גבי ההודעה. למה חשוב לשלם בזמן ? דוח שלא ישולם במועד יגרור תוספת פיגור והוצאות גבייה כחוק.

האם חיילי מילואים זכאים לפטור מתשלום קנסות חניה?. באופן רשמי אין הטבה כזו. אולם בכל פנייה למחלקת החנייה יש לציין זאת בצורה ברורה, לרבות צירוף אישורים על שירות מילואים. 

אבדתי את הדוח כיצד אוכל לדעת את מספרו ולבצע תשלום ?  איך בודקים אם יש דוחות חניה לפי מספר רכב

במידה ואתם לא מוצאים את הטופס שהוצמד לשמשת החלון, או כמו שקורה בחורף שהוא פשוט נקרע בגשם יש לבצע את הצעדים הבאים. גולשים רבים שואלים כיצד ניתן לשלם את הדוח ולסיים עם הנושא לפני הקנסות. 

כנסו לאתר הרשות העירונית בה ניתן הקנס. כל רשות מפעילה איתור ותשלום דוחות חניה או נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית. לרוב הדוח מופיע רק 48 שעות לאחר מסירתו על שמשת הרכב. לאחר כל הפרטים תוכלו לבצע תשלום דוחות פיקוח עירוני. 

בעמוד בירור קנסות ודוחות חניה הקישו את מספר הרכב, מספר הדוח וייתכן שגם נתונים נוספים המשתנים בין רשות לרשות. במידה ולא הצלחתם לאתר את הדוח, יש להתקשר למוקד פניות הציבור של הרשות ולבקש סיוע. זכרו שאי התשלום גורר אחריו קנסות פיגורים. 

 

מחלקת חניה עיריית בני ברק רשות החניה העירונית

מוקד בירורים קנסות חניה עיריית תל אביב  טלפון: 3013* טלפון נוסף: 03-7244444

אגף החניה עיריית ראשון לציון  טלפון 03-9484016, כתובת: ז'בוטינסקי 61 ראשון לציון

רחובות אגף חניה תשלומים בירור קנסות טלפון 08-9480111 ,שלוחה 3 

עיריית רמת גן מחלקת חניה בירורים ערעורים על דוחות טלפון 03-6753355  לתשלום דוח 03-6753348

תשלום דוח חניה לפי מספר רכב נתניה תשלום במוקד טלפוני אוטומטי (זמין 24 שעות ביממה), באמצעות כרטיס אשראי, בטלפון 04-6961340

ביטול קנסות חניה ומשטרה 2024

איתור דוחות חניה לפי מספר רכב רמת גן

באתר עיריית רמת גן ניתן לבצע חיפוש דוחות חניה לפי מספר רכב ומספר תעודת זהות של בעל הרכב. לאחר הבחירה, ניתן לבצע חיפוש באמצעות הקשת הנתונים. במידה ואין למספר הרכב שהקשתם דוחות חניה תתקבל התשובה הבאה לפי המוצג בתמונה חיפוש דוח חניה לפי מספר רכב.

דוח חנייה רמת גן

דוח חנייה רמת גן

 

איך להימנע מקנסות על בגלל חניה במקום אסור 

אתם מכירים את המשפט סוף מעשה במחשב תחילה. אז הכלל הזה חל כאן גם כן. מה עושים ? פשוט מחנים רק במדרכה צבועה בכחול לבן אן בחניון. מפעילים אפליקציה לתשלום על חניה, כמו פנגו ומצייתים לחוקי העזר העירוניים.