שבע ברכות סרט ישראלי 2023

שבע ברכות סרט ישראלי 2023 סודות שקרים וחתונה אחת עם תיקי דיין צפו בווידאו מומלץ בקולנוע 

מה קורה מאחורי הקלעים של העדה עם הכי הרבה מנהגים וכבוד?. מסתבר שבימים ההם שררו מנהגים שעברו מהעולם, או לא. עכשיו המציאות חוזרת כמו שד מן העבר הסודי וטופחת על פני ההווה. ביקורת סרטים חדשים – קבלו את שבע ברכות סרט ישראלי 2023 צפו בווידאו מומלץ בקולנוע. 

צפו בווידאו שבע ברכות סרט ישראלי 2023

מה אתם הייתם עושים לו הייתם בראש משפחה ברוכת ילדים כאשר אח או אחות שלכם היו חשוכי ילדים?. אמא של מארי ( ועוד נגיע לסימליות השם הזה), העניקה אותה לאחותה העקרה. לה עצמה היו ילדים משלה והיא נהגה באחותה במה שנראה כאצילות נפש. אם לאה ורחל העניקו לבעלן, יעקב, את שפחותיהן, הריי שכאן מדובר במתנה שלא תסולא בפז. אבל מה עם מארי הילדה?. מה על גורלה?. על כך בסרט החדש שביימה איילת מנחמי. 

אחת עקרה אחת ברוכה וילדה אחת אבודה?. 7 ברכות הסרט הישראלי שמועמד ל 12 פרסי אופיר 

ועכשיו לעלילת הסרט. מארי הייתה בת שנתיים כשאמה ברוכת הילדים נתנה אותה לאחותה העקרה.

למה היא עשתה את זה?. היה זה מנהג נפוץ באותם ימים בעדה היהודית של מרוקו.

הזמן עבר אבל הגורל זוכר ולא שוכח. ארבעים שנה מאוחר יותר, בישראל של שנות ה-90, מארי שבה מצרפת אחרי נתק ארוך כדי להתחתן עם בחיר ליבה. אך רגע אחד, מי מובילות אותה לחופה?. היא  מובלת לחופה על ידי שתי "אימותיה".

ברקע ההכנות לחופה, בעוד משפחתה החמה והנרגשת נערכת למנהג "שבע ברכות", שבוע של ארוחות חגיגיות, בהן פותחים שולחן לכבוד הכלה. מתחת לפני השטח מבעבע הסוד המשפחתי.

מארי באה לפתוח את הפצע. בין טעמים משכרים מתגלים סודות ושקרים. בעוד מארי נואשת לסליחה. משפחתה בטוחה שהיא צריכה להגיד להם תודה. השבוע הופך לקומדיה עצובה על פשעי משפחה, מחילה והחמצה. הקופסא השחורה של המשפחה נפתחת והשבוע על סף הפיכה לשבעה. ומה באשר לברכות ושמחת הכלה?. את זה תוכלו לראות בבתי הקולנוע או לצפות בווידאו כאן באתר. 

למה בכתה הכלה מארי

עוד באתר חגי תשרי 2023 תאריכים חגים ברכות להורדה

אמא שלי אומרת שלהיות כלה זו לא רק הרגשה אחת ויחידה שאין שניה לה, אלא גם יום מיוחד, לפעמים יותר מאירוע הלידה. שינוי של מצב תודעה. שמחה ותקווה. אבל מה קורה כאשר הכלה, בת לעדה המרוקאית צריכה להתמודד עם העבר?. מה אתם הייתם עושים. האם האושר היה נמהל בבכי?. רסיסי חיים במארג המשפחתי, דמויות חולפות ודמעות זולגות.

הבמאית והשחקנים הראשיים בסרט 7 הברכות 

ריימונד אמסלם
תיקי דיין
אלינור סלע
רבקה בכר
ערן מור
מי ביימה את הסרט 7 ברכות?. איילת מנחמי

איפה אפשר לרכוש כרטיס קולנוע בתשעה שקלים בלבד?. 

כולם יודעים שאפשר לבלות ולחסוך. השבוע מצאתי הטבה באתר פיס פלוס במסגרתה ניתן לרכוש, בכפוף לתנאי הזכאות, כרטיס לסרט במחיר של 9 שקלים. כמה יעלה לכם בילוי בסרט אם תרכו הטבת כרטיס זוגי לסרט?. 18 שח בלבד. אתם עוד פה?. והמלצה אישית ממני – צפו בסרט בבתי הקולנוע ותמכו ביצירה ישראלית מקורית. 

הכירו את מנהג 7 הברכות לפני החתונה במסורת היהודית משמח חתן וכלה

בכל חתונה יהודית נהוג להקריא מתחת לחופה ברכה ארוכה המחולקת לשבעה חלקים. אולם במסורת יהודי מרוקו ישנו מנהג נוסף. במהלך הימים שלפני החתונה המרוקאית, נהוג לכנס את בני המשפחה וחברים משני הצדדים על מנת לחגוג בסעודות שמחה לציון האירוע. 

צפו בווידאו שבע ברכות הסרט המלא בקולנוע טריילר לצפייה ישירה