ריקוד האש פרק 8 אפיקורס בעל כורחו האהבה מפסידה לעצמה

ריקוד האש פרק 8 אפיקורס בעל כורחו האהבה מפסידה לעצמה

האם ישנו בסוף העולם שביל שושנים המוביל מקום המנוחה של האוהבים הבלתי אפשריים?. קבלו את ריקוד האש פרק 8 אפיקורס בעל כורחו האהבה מפסידה לעצמה – האם הסדרה של yesע כתב הגנה לנבל אליעזר ברלנד. מה יעשה הרב נתן מול התחנונים של פייגי ? 

לכולם מגיע לאהוב אפילו בסדרה ריקוד האש פרק 8 לצפייה ישירה 

לפני שנעמיק בשאלה שעלתה בערוץ 13 לגבי כוונת התסריט, אני חייב לשאול בקול רם שאלה קשה. האם כולנו מכירים בזכות של כל אדם עלי אדמות לחוות אהבה. נניח שכולנו מכירים את הטעם ואת הצורך. האם מותר לנו לחלום? התשובה שלי לאור הסדרה היא – לא ממש. צפייה בפרקים המלאים של ריקוד האש, מעלה שאלה קשה לגבי הלגיטימיות של האישה החרדית בחיפוש אחר הגבר של חייה. 

ריקוד האש פרק 8 המלא לצפייה ישירה סדרות ישראליות

ריקוד האש פרק 8 המלא לצפייה ישירה סדרות ישראליות

פייגי ומינה הן שונות. הן לא מסכימות לשחות עם הזרם. הן מורדות במנהג השידוך היעיל והנכון. תחת זאת הן מרשות לעצמן לשוטט בשאיפה למצוא אהבת אמת. ואם כבר ולנטינו, אז למה לא ראש הקהילה.

עוד באתר – קוד קופון לקולנוע 1+1 כרטיס שני לסרט 

הרבי של הנשים. זה שאמור להנהיג בריקוד ובמילים חבורת חסידים ואברכים. רחוקים מרומנטיקה. אבל האם הן מוכנות לשלם את המחיר בנפש חפצה ? . זה עדיין לא ברור ולכן נצטרך להמתין לפרק האחרון של ריקוד האש לצפייה ישירה. 

מודעות גוגל



ולא יכולתי שלא להיזכר בשיר של ביאליק, לכל מי שעוד מאמין באהבה

אשתי אומרת שאי רומנטיקן, לפעמים יתר על המידה. אבל, היא מוסיפה, זה כנראה סוד אהבתנו. אבל בסדרה ריקוד האש ספק לצפייה ישירה ספק אם משהו מצא אהבת אמת. מה זה הזכיר לי?. את השיר של ביאליק ואם ישאלך המלאך.  ממנו אצטט את השורות המטלטלות, כאילו נכתבו על הסדרה הזו.

פַּעַם אַחַת פָּקַדְתִּי אֶת-גְּמָרָתִי הַבָּלָה –
וְהִנֵּה פָּרְחָה מִתּוֹכָהּ נִשְׁמָתִי.
וַעֲדַיִן הִיא טָסָה וּמְשׁוֹטֶטֶת בָּעוֹלָם,
מְשׁוֹטֶטֶת וְתוֹעָה וְאֵינָהּ מוֹצֵאת תַּנְחוּמִין;
וּבַלֵּילוֹת הַצְּנוּעִים שֶׁבִּתְחִלַּת כָּל-חֹדֶשׁ,
בְּהִתְפַּלֵּל הָעוֹלָם עֲלֵי פְגִימַת הַלְּבָנָה,
הִיא מִתְרַפְּקָה בִכְנָפָהּ עֲלֵי שַׁעַר הָאַהֲבָה,
מִתְרַפֶּקֶת, דּוֹפֶקֶת וּבוֹכִיָּה בַחֲשָׁאי,
וּמִתְפַּלְּלָה עַל-הָאַהֲבָה."

 

ואז עלתה השאלה עלילת "ריקוד האש" כתב הגנה לנבל אליעזר ברלנד ?

בכתבה בערוץ 13 עלתה האפשרות שייתכן והסדרה היא סוג של כתב הגנה לרב ברלנד. איך זה בדיוק קרה? התסריטאית רמה בורשטיין מקורבת לחצר של הרב. הגיבור הראשי הוא יהודה לוי שמשחק את תפקיד נתן שולמן. בקהילה מוקיעים אותו על הקשרים האסורים. הוא עצמו לא רואה קשר בין הפרשה של המציאות לבין הפרקים של הסדרה. מה אתם חושבים?. 

צפו בווידאו לקראת שידור ריקוד האש פרק 8 המלא ב yes. היכן עוד ניתן לצפות בסדרה ?. ב-yes TV DRAMA, yesVOD וב-STING TV.

איך אפשר לצפות בתכנים yes באינטרנט או באפליקציה ? 

לא מעט גולשים אוהבים לצפות בסדרות ישראליות לצפייה ישירה. אז מה עושים ואיך רואים סדרות באינטרנט?. כיום ניתן לבחור בין אפליקציות שונות. אחת מהן היא אפליקציית +yes לנייד ולטאבלט. איך צופים בהן ?. התקשרו 1-800-20-8000או  2080* ותוכלו לצפות.