פריפריה אימפריה פרק 5 המלא לצפייה ישירה

פריפריה אימפריה פרק 5 המלא לצפייה ישירה

התקשורת אמרה לי שאופנה עושים ויוצרים רק בתל אביב. אז אמרה. ואז הגיעה הסדרה החדשה של אורנה בן דור. רבותי וגבירותי, גולשות וגולשים יקרים קבלו את פריפריה אימפריה פרק 5 המלא לצפייה ישירה.

פריפריה אימפריה פרק 5 המלא לצפייה ישירה

פריפריה אימפריה פרק 5 המלא לצפייה ישירה

רגע לפני שאנו ממשיכים לעונה 2 של הפריפריה, נזכיר לכם כי עונה מספר 2 צולמה במרוקו. בקרוב בלוח שידורי yes פרקים מלאים לצפייה ישירה. 

צפו בווידאו החדש פריפריה אימפריה פרק 5 המלא לצפייה ישירה

תודו שלא חשבתם שזה מה שנקבל על המסך. אחד הדברים היפים בסדרה היא שאין לך, כצופה, צורך להתאמץ על מנת להבין את התופעה. כל מה שצריך הוא מנוי של yes, כורסא נוחה לצפייה במסך, כיבוד קל על השולחן ואת היתר הן עושות בגדול – נשות פריפריה אימפריה. לא רחוקות, נגישות, לא עטופות בצלופן. מה שאתה רואה זה מה שיש. הכי אמתי שיש על המסך בישראל.

עוד באתר אפליקציית הכרות חינם מומלצת לא לעשירים בלבד

מי הן הנשים שמככבות בסדרה החדשה על נשות האופנה 

שני הפרקים האחרונים היו מלאכת מחשבת של סדרות ישראליות. בהצצה לפרק 3 פריפריה אימפריה קבלנו מבט מרגש לחיים שמעבר לזוהר. אוריה עזרן לוקחת את בנה ריי לסיור בשכונת הקרוונים בבת ים. היא גדלה שם. אוריה מדברת אתו על הגשמת החלומות שלה. זה מרגש לראות כיצד אנשים שהצליחו, לא נבהלים לספר על נקודת ההתחלה. עכשיו ניגש לאופנה שהיא חלק בלתי מבוטל מהסדרה.
מודעות גוגל



כי אם אני מבין משהו באופנה, המותגים של תל אביב הופכים לכביסה תלויה ביחס לעיצובי האופנה שמגיעים מאשקלון, רמלה ואשדוד. כי מה לסצנה של סטייל ואופנה לעיר כמו רמלה. אתם בטח שואלים את עצמכם. אז קחו רוורס גדול עם האמירה הזו. כי כבר בפרק 1 פריפריה אימפריה לצפייה ישירה ראינו שכאן זו אופרה אחרת.

ואלה שמות המשתתפות בסדרה המשודרת 

לאט ובאופן מדורג אנו נחשOים אליהן. מלכות הביוטי הנוצצות של הדרום ( ממתי רמלה זה דרום ? )  השיקו את סדרת הדוקו-ריאליטי החדשה שמשודרת בערוץ yes ישראלי, והן לא מסתירות כלום. את הקשיים, את ההתמודדות ובעיקר את הכישרון הבלתי נדלה. זה לא שמחר בבוקר הן יהיו מועמדות לפרס בסגנון brand award עולמי. אבל זה עוד יקרה. אני בטוח.

קבלו אותן – דליה מנשרוב מאשקלון, יחד עם בנותיה סינדי וקים, וחתנה אלירן. את מאפרת הצמרת מאשדוד אורטל בניסטי ודוגמנית עבר ממושב מצליח, נעמה מריומה.

צפו בווידיאו החדש פריפריה אימפריה פרק 5 המלא לצפייה ישירה.