פריפריה אימפריה עונה 2 הכבוד לאשדוד השאנסון לאשקלון

פריפריה אימפריה עונה 2 הכבוד לאשדוד השאנסון לאשקלון

אחרי עונה מעולה ואין ספור צפיות בלוח שידורים yes, היא מגיעה ויש מה לצפות. מה בכתבה?. פריפריה אימפריה עונה 2 לצפייה ישירה פרקים מלאים הכבוד לאשדוד השאנסון לאשקלון אולה לרמלה צפו בווידאו מהחוויות במרוקו מי בכלל רוצה לתל אביב. איך ערי הדרום עברו מהפך תדמיתי ותל אביב יכולה לשאוף להגיע אליהן. 

תסביך העיר הגדולה פריפריה אימפריה עונה 2 לצפייה ישירה פרקים מלאים

לא בכל יום אנו זוכים להצצה על חיי הקולטורה במה שנקרא ערי הפריפריה. אבל מדובר בטעות שיש לתקן מיד. מדוע?. כי שלושת הערים אלוף אשדוד, אשקלון ורמלה, הן כבר לא בגדר ערי פריפריה. מה שכן הן אימפריות. רמלה נקראת עיר עולם, את האשדודים תל אביב כבר מזמן לא מעניינת ומה באשר לאשקלון? זו עיר עם שאנסון משלה. עם קסם, שוק ססגוני וטיילת על הים שתל אביב הייתה חולמת עליה. 

גם ביתר הנתונים כמו השכלה, אינטליגנציה עירונית וכמוכן מוטיבציה להצלחה, לתל אביב הגדולה והקרה יש עוד הרבה מה ללמוד מערי הדרום החם. לכן אם העונה השנייה של אימפריה יוצאת לחו"ל, העיר הגדולה שלנו תישאר בגדר מטרה שכבר לא קיימת. 

רבותי וגבירותי מהפך סדרות ישראליות מומלצות 2023

הרשתות החברתיות והטלקומוניקציה קצרו את המרחק בין תל אביב לפריפריה.  זה היה צפוי אבל לא עד כדי כך. אפ פעם חלום של אשדודים או אשקלונים היה לצאת מהעיר אחרי הצבא וללכת ללמוד והצליח בחוץ, היום יש לנו מהפך. מה חולמים בני הדרום?. ואני כולל כאן גם את רמלה?. להצליח בגדול בעיר שלהם. בריביירה הדרומית שלנו יש ערים מעולות, על אף המאבק בין שתי הערים, אשקלון ואשדוד, מי מלכת הדרום.

ובואו לא נשכח שאשקלון הייתה אימפריית צביעת בדים עוד לפני קום המדינה. ומה באשר לאשדוד?. קראתי במספר מקומות שמייחסים את המצאת הכתב לעיר, שיש בה מכרות של אבנים טובות שבקרוב יתחילו לכרות ולייצא. אבל מה שבטוח שיש בה אנשים טובים. 

עוד באתר ביטול דוחות חניה וקנסות משטרה 

מחכה מחכה לנו בעונה השנייה של פריפריה לצפייה ישירה? 

בעקבות הצלחת העונה הראשונה של "פריפריה אימפריה", הופכות הגיבורות העומדות במרכזה לסלבס, ומודל לחיקוי. גם בפריפריה וגם במרכז. העונה השנייה מתחילה כשכל אחת מהן נמצאת בנקודת מפנה דרמטית בחייה.
נעמה מריומה מתגרשת והופכת לאשה עצמאית כלכלית, וזה לא פשוט כלל .

אורטל בניסטי נדרשת להופיע בציבור כאשה דעתנית וחברתית ונבהלת מעוצמת המעמד.
בבית משפחת מנשרוב מחליטות בנות המשפחה , קים וסינדי, לעזוב את הקן. וזה שובר את ליבה של דליה, שמנסה לדחות את הפרידה.
אוריה עזרן מחליטה לצאת למסע לחיפוש זהות ושורשים שיטעינו את ההתפתחות המקצועית והיצירתית שלה.
בשיא העונה עומד מסע למרוקו שבו יתחברו אוריה נעמה ואורטל לעבר המפואר של משפחותיהן, ובמפגש מפתיע עם המנשרוביות במרקש הן יחגגו את העושר והגלאם של המקום.
ששת הנשים העוצמתיות הללו מספרות סיפור הצלחה קומי ורגשי כנגד כל הסיכויים

צפו בווידאו פריפריה אימפריה עונה 2 לצפייה ישירה