פסגות קרן השתלמות משיכה 2022

פסגות קרן השתלמות משיכה 2022 הורדה והדפסה

טופס בקשת משיכה שחרור כספים מקרן השתלמות פסגות עם הנחיות להכנת טופס פסגות קרן השתלמות משיכה. כיצד להכין טופס פדיון קרן השתלמות בפסגות ולהעביר לחברה בקשת פדיון קרן השתלמות.   בהמשך העמוד ניתן להוריד טופס משיכת כספים מקרן השתלמות פסגות בית השקעות.

עדכון 2021 בית ההשקעות פסגות מוכר את ניהול קרנות ההשתלמות וקופות הגמל לבית ההשקעות אלטשולר שחם. ככל שיהיו עדכונים לגבי טלפונים שירות לקוחות פסגות נעדכן אותם באתר.

פסגות קרן השתלמות משיכה 2022

פסגות קרן השתלמות משיכה 2022

איך מקבלים פטור ממס ההכנסה פסגות קרן השתלמות משיכה

  1. משיכת קרן השתלמות פטורה מתשלום מס הכנסה או מס רווחי הון במידה והכספים נמשכו לאחר 6 שנים מיום ההפקדה הראשונה בקרן ( גם אם ההפקדות בדרך בוצעו על ידי מספר מעסיקים ) .
  2. משיכת קרן השתלמות בגיל פרישה לגבר או בגיל פרישה לאשה מצריכה רק + 3 שנות ותק.
  3. משיכת כספים מקרן השתלמות ,לצורך השתלמות מותרת לאחר 3 שנות ותק בכפוף לתנאים כפי שמופרטים בתקנון הקופה .
  4. משיכת כספים מקרן השתלמות של אדם שנפטר אינה כרוכה במס ואין צורך בותק של 6 שנים וניתן למשוך את הכספים לאחר פטירת העמית והמצאת צו ירושה או צו קיום צוואה 
  5. על ידי השלכת וותק של קופה קיימת ואיחוד קופות המותר על פי תקנות מס הכנסה זהו מהלך מורכב יותר ובו מומלץ להתייעץ עם יועץ פנסיוני אובייקטיבי או סוכן ביטוח שלרוב מומחים בביצוע ניוד קרן השתלמות ואיחוד קופות 

כעת אלטשולר שחם – פסגות משיכת כספים בפטור ממס טופס לפדיון כספים 

לאחר צילום המסך מוצג טופס משיכת כספים מקרן השתלמות פסגות .  בחלק מקרנות ההשתלמות מוצע לעמיתים מנגנון הלוואות מקרן השתלמות. למה זה טוב ? בריביות משתלמות או הלוואות מתוך הקרן מבלי לבצע משיכת כספים.

זוהי הצעה שיש לשקול בכובד ראש ולבדוק את הכדאיות שלה גם בגיל פרישה ובעת בדיקה עם יועץ פנסיוני או מתכנן פרישה. הכספים בקרן השתלמות פטורים ממס רווחי הון.

לכן ההשקעה בהם , בהתחשב בפטור ממס , גם אם מדובר בהשקעה סולידית מגלמת יתרון בתשואה ובמיסוי. לכן לפי כל העברת ביצוע טופס משיכת כספים רצוי לחשוב שוב האם כדאי לנו למשוך את ההון הפטור ממס או להגיע להסדר משיכת כספים בדרך שתאפשר המשך קבלת תשואה על ההון או חלק ממנו בעיקר בקופות ותיקות שהגיעו מהבנקים ויש בהם ותק כגון כנרת קרן השתלמות בנק הפועלים

להורדת טופס משיכת כספים קרן השתלמות לחצו כאן 

בקשת משיכה – קרן השתלמות טופס משיכת קרן השתלמות 1-402-221117-08 (1)

 

נתונים נוספים על קרן השתלמות פסגות בית השקעות 

צור קשר פסגות קרן השתלמות טלפון פסגות פנסיה טלפון

בימים ראשון – חמישי בין השעות 8:00-17:00
מוקד פסגות קרן השתלמות טלפון 6707* או 7968774 073
שירות לקוחות פסגות קרן השתלמות פקס : 5162757 03

אתר הטפסים של ישראל. משיכת קרן השתלמות ללא מס תקנות מס הכנסה 2021.