סיוע בהגשת בקשות למענקים לעצמאים

סיוע בהגשת בקשות למענקים לעצמאים ושכירים בעלי שליטה

האפשרות להגיש בקשה למענקי סיוע בשל המשבר הכלכלי נפתחה זה מכבר באתר רשות המיסים. על מנת להקל על הציבור ניתן להיעזר בבקשה באמצעות סיוע בהגשת בקשות למענקים לעצמאים ושכירים בעלי שליטה

סיוע בהגשת בקשות למענקים לעצמאים

סיוע בהגשת בקשות למענקים לעצמאים

מענקי מדינה לרגל המשבר הכלכלי

המדינה מסייעת לעצמאים , לבעלי שליטה ועסקים באמצעות 3 מענקים :

  1. מענק לעצמאים פעימה ראשונה
  2. מענק לעצמאים פעימה שנייה
  3. מענק לעסקים השתתפות בהוצאות

אין קשר בין המענקים ולכל אחד מהם מבחן זכאות אחר. 

סיוע מיחידת ההדרכה של רשות המיסים

התנאי הראשון להגשת תביעה לקבלת מענק ממס הכנסה הוא הרשמה לאתר האישי. תהליך ההרשמה אורך מספר דקות ולמעשה כל אחד יכול לבצע את ההליך ההזדהות מול אתר רשות המיסים. מי שמעוניין לקבלת הדרכה בנושא יכול להגיע לכל אחד ממשרדי השומה (מס-הכנסה) ברחבי הארץ, החל מיום ראשון 31/5/2020 עד ליום ג' ה-30/6/20 , בשעות קבלת הקהל.

בכדי להירשם לאתר באמצעות מדריכי רשות המיסים לקבלת המענקים, יש להצטייד בתעודת הזהות שלך , ובנוסף באחד משני אמצעי הזיהוי הבאים: דרכון או רישיון נהיגה.

אתר אישי מס הכנסה לקבלת מענק עצמאים פעימה שנייה

בדומה לאתר המוסד לביטוח לאומי גם למס הכנסה יש אתר אישי המאפשר קבלת מידע וביצוע פעולות מול מס הכנסה. למעשה משרדי מיסוי מקרקעין כבר מזמן דורשים דיווחים באמצעות האתר וכעת עם הרחבת שירותי הדיגיטל של הרשות האיזור האישי של מס הכנסה הפך לפורטל חשוב לעצמאים לא רק מההיבט של הנפקת אישורי מס הכנסה .

למעשה הזכאות הבסיסית לקבל מענקי קורונה מהמדינה פתוחה בפני כל מי שמגיש למס הכנסה דוחות על הכנסות מעסק ואינו שכיר. מענק לעצמאים פעימה ראשונה כבר שולם ברובו ואיתו גם מענק פעימה שנייה. במקביל נפתחה האפשרות לשכירים בעלי שליטה לקבל מענק דומה . כעת מגישים העצמאים מענק השתתפות בהוצאות אותו ניתן לחשב באמצעות סימולטור מענקים מס הכנסה .

מס הכנסה טלפון מוקד רשות המיסים

רשות המסים בישראל מוקד התמיכה *4954 טלפון נוסף: 02-5656400  שלוחה: 9 פקס: 076-8093385  דואר אלקטרוני: doc.corona@taxes.gov.il
שעות מענה טלפוני ימים ראשון עד חמישי בשעות 8:15 עד 15:30