משפחת שדה פרק 7 המלא ממשיכים בעשייה מחזקים את המשפחה

משפחת שדה פרק 7 המלא ממשיכים בעשייה  

מעכשיו הם לא רק מככבים ברשתות החברתיות אלא אצלכם על המסך. היכן ? בערוצי HOT. משפחת שדה פרק 7 המלא ממשיכים בעשייה מחזקים את המשפחה אתר הסדרות הגדול ביותר לתוכניות ישראליות לצפייה ישירה. הפרק החדש בסדרה של אילנית ואלירז. עכשיו תקשיבו חדשות המרעננות. משפחת שדה עונה 2 פרקים מלאים עולה בתאריך 05/09/2023. ומה זה מזכיר לנו?. מתי ראש השנה?. 15/09/2023. אתם מתרגשים?. נכון גם אנחנו. המשפחה מרחובות חוזרת אלנו עם עונה 2. 

משפחת שדה פרק 7 המלא לצפייה ישירה הוט וי או די

משפחת שדה פרק 7 המלא לצפייה ישירה הוט וי או די

ספירת מלאי מה היה לנו לקראת צפייה ישירה משפחת שדה פרק 7 המלא  

רצף אירועים מצחיקים ומרגשים עד דמעות בסדרה שכבשה את המסך ואת הרשתות החברתיות בישראל. רוצים להיזכר במה שקרה?. בבקשה. ועכשיו הרגע הגדול של העונה. אלירז ואילנית מגיעים לחדר הלידה. תחזיקו חזק וצפו בפרק 7 המלא בהוט. משפחת שדה מקבלת אליה את הבת אריאה. 

קבלנו הצצה לפרק 6. מה קרה שם ומה הבעיה של גלית גוטמן עם אילנית? היא פשוט לא מגיעה בזמן. ולמה זה כל כך גרוע ? כי גלית גוטמן, כך מסתבר, מגיעה לכל תכנית לפני כולם. אפילו לפני השומר של האולפן.

עוד באתר ישראכרט הטבת קולנוע הוט רב חן סינמה סיטי ועוד קוד קופון

אחד הרגעים המרגשים של התכנית עסק בניסיון להביא ילד לעולם. אלירז ואילנית, שיש להם ניסיון מול המצלמות, לא מצליחים להסגיר את ההתרגשות. על מה מדובר ? "זה הרגע הכי קשה שהיה לי בחיים". אילנית ואלירז מספרים על ההריון שלא צלח.

לא מסתירים את החיים האישיים מה ההבדל בין אילנית לאלירז 

בפרק הקודם קבלנו הצצה לפרק 6. אתם יודעים שסלב לא תמיד ממהרים להסגיר את החיים האישיים שלהם. ומה קורה כאן?. הכל מול המצלמה. יותר מזה אי אפשר לבקש. אילנית מתפוצצת על אלירז ומה הוא עושה ? עולה לאילנית על העצבים. זה קורה על הכביש. היא חשובת שהיא נהגת מושלמת שומרת על החוקים. והוא ? יושב לידה ומעיר הערות. 

איפה רואים את הסדרה ? איזה ערוצים משדרים את התכנית על אלירז ואילנית 

פרקים חדשים בימים ראשון ושני בהוט REAL, הוט בידור והוט VOD.

צפו בווידאו החדש לקראת שידור משפחת שדה פרק 7 לצפייה ישירה בהוט.

הסדרות של הוט לשנת 2022 המלצה לצפייה ישירה VOD 

 

שבאבניקים 3 בעונה השלישית, השבאבניקים, האנשים הכי אנוכיים ומפונקים שיש, עוזבים את ממלכת החיים הטובים שלהם ויוצאים לגלות את עצמם כמחנכים. אולי סוף סוף יתבגרו.

העיר הטובה סדרה חדשה בהוט עם עוז זהבי. על מה הסדרה ?. אדם (עוז זהבי) הוא מורה מחליף עם כוונות טובות, בתיכון קטן בעיר קטנה שבורח מההתמודדות עם נטייתו המינית. את כל האנרגיות שלו הוא מנצל כדי להציל את התלמידים שלו מגורל ידוע מראש של עבריינות.

זגורי אימפריה עונה 3 גם בעונה השלישית אנחנו חוזרים למשפחה הלא מתפקדת, הסוערת וחמת המזג שהכרנו. העונה נפתחת כשהילדים הבכורים, שוג (חן אמסלם) ואביאל, רחוקים אחד מהשני. בעונה הזאת בני המשפחה מרגישים שהם לא רק אימפריה אלה שהם האימפריה שמכתיבה את הסדר החברתי והיא הולכת לנצח.