מלכת היופי של ירושלים פרק 17 עונה 2 הבן האובד חוזר

מלכת היופי של ירושלים פרק 17 עונה 2 הבן האובד חוזר

גבריאל ארמוזה הוא אולי מהדמויות המרכזיות בסדרה, אבל רק לעיתים רחוקות הדמות מתעלה על עצמה. מה בכתבה?. מלכת היופי של ירושלים פרק 17 עונה 2 הבן האובד חוזר מהלך אירועים בלתי צפוי עלול להוביל לפגישה שתפרק את משפחת ארמוזה ותנער את בעלת החלומות לונה על רקע הנישואים הכושלים לבעלה דוד פרנקו. היא תגשים חלום?. לונה (סוול אריאל אור) מקבלת הצעה להגשים חלום בלונדון, אך דוד (ישראל אוגלבו), אוסר עליה לנסוע. גבריאל (מיכאל אלוני) מגיע אל רוחל (יובל שרף) כדי לראות את בנו, אך נתקל בסירוב. סטנלי (מייקל לואיס) מנסה לחזר אחרי רוזה (הילה סעדה) מול עיניו החושדות של אפרים (תום חגי).

מלכת היופי של ירושלים פרק 17 עונה 2

הכל בגלל האהבה או שמא נכון להחליף את המילה בתאווה?. אל חייו של גבריאל חוזרת רוחל. מושא אהבתו האסורה כשני עשורים קודם לכן. היכן ניתן לראות את תחילתו של הרומן האסור?. מלכת היופי של ירושלים עונה 1 פרקים מלאים לצפייה ישירה בנטפליקס. אז מה מיוחד בשובה של האישה האחרת?. היא חוזרת עם אוצר. או יותר נכון אוצרות. הראשון הוא הבן שגבריאל תמיד ייחל לו. בן שימשיך את שושלת ארמוזה רגע לפני שהחיים מתהפכים על בני העדה הספרדית של ירושלים. והשנייה, והאוצר השני או רגש בלום של אהבת נעורים. אהבה תמימה של כמעט כמעט ביחד, נוגעים אבל לא באמת עד הסוף. 

עוד באתר ביטול דוחות חניה תשלומים ואיתור דוח לפי מספר רכב 

הסובל מירושלים מזכיר לי את ביאליק 

אי אפשר שלא לצפות בפרקים המלאים של מלכת היופי, להתפעם לנוכח היצירה בעונה השנייה, ושלא להתרגש לנוכח הסצנה שבה גבריאל ורוחל נופלים איש אל צווארי אישה. כמו מלח ותיק ששבע מנדודים על פני ימים ויבשות, כמו פנלופה שהמתינה מעל עשרים שנה לשובו של בעלה, ובאותה תקופה סבלה ממצבים קשים בעת שסירבה לחיזוריהם של נסיכים, מחזרים חסרי טעם וגברים שחשקו באישה היפה. ומה עוד?. בטח היו כאלו שניצלו את מצבה. אבל עכשיו היא כאן. בירושלים של מטה. זמינה ומוכנה לקבל אל זרועותיה את גבריאל. זה שהבטיח לה לעזוב את הכל למענה ולא היה מוכן אפילו לצאת מגבולות השכונה. אז מה אתם אומרים גולשים יקרים?. מגיע לו?. האם הוא זכאי לאהבה ללא תנאי, אהבה ללא גבול?.  ואם כבר אהבות גדולות שאינן מתממשות, לא יכולתי שלא להיזכר ובטח שלא להימנע מציטוט שירו של ביאליק ואם ישאל המלאך, שמזכיר לי את גבריאל. 
אחרי כל החיפושים, הכאבים וחוסר הוודאות, גבריאל (מיכאל אלוני) מצליח להיפגש ולדבר עם בנו הממזר. האם שלוימל'ה (מיכאלי גבעתי) יסלח לאביו, או שהוא יסלק את גבריאל כמו שגבריאל סילק את אמו?

 

פַּעַם אַחַת פָּקַדְתִּי אֶת-גְּמָרָתִי הַבָּלָה –
וְהִנֵּה פָּרְחָה מִתּוֹכָהּ נִשְׁמָתִי.
וַעֲדַיִן הִיא טָסָה וּמְשׁוֹטֶטֶת בָּעוֹלָם,
מְשׁוֹטֶטֶת וְתוֹעָה וְאֵינָהּ מוֹצֵאת תַּנְחוּמִין;
וּבַלֵּילוֹת הַצְּנוּעִים שֶׁבִּתְחִלַּת כָּל-חֹדֶשׁ,
בְּהִתְפַּלֵּל הָעוֹלָם עֲלֵי פְגִימַת הַלְּבָנָה,
הִיא מִתְרַפְּקָה בִכְנָפָהּ עֲלֵי שַׁעַר הָאַהֲבָה,
מִתְרַפֶּקֶת, דּוֹפֶקֶת וּבוֹכִיָּה בַחֲשָׁאי,
וּמִתְפַּלְּלָה עַל-הָאַהֲבָה.

צפו בווידאו מלכת היופי של ירושלים פרק 17 עונה 2 פרקים מלאים  yes TV DRAMA, yes VOD ו-STINGTV