מכבי תל אביב ניס שידור ישיר קונפרנס ליג יום חמישי 25/08

מכבי תל אביב ניס שידור ישיר קונפרנס ליג יום חמישי 25/08

האם זו העונה הכי טובה של הישראליות באירופה?. את התשובה נקבל עם סיום שבוע משחקי הגומלין כאשר שלושת המשחקים ייקבעו מי תשחק בשלב הבתים של המפעלים האירופיים. קבלו את מכבי תל אביב ניס שידור ישיר קונפרנס ליג יום חמישי 25/08. צפו בווידאו בסוף העמוד. 

מכבי תל אביב נמצאת בכושר טוב ואת זה היה אפשר לראות במשחק מול בני ריינה בליגה ביום שבת. עכשיו יחד עם החיזוק של שחקני הבית שחזרו מאירופה מכבי יכולה וצריכה להתרכז במשחק ולהביא למועדון ולכדורגל הישראלי נציגה בשלב הבתים. איפה רואים את המשחק של מכבי בצרפת?. ערוץ ספורט. ראו ווידאו בסוף העמוד. 

עדכונים שוטים מצרפת

21:00 שריקת הפתיחה מכבי תל אביב בהרכב החזק שלה פרץ ביטון ייני סבוריט ז'ראלדש דוידזאדה גלזר גולסה קניקובסקי פריצה יובאנוביץ' אולם ללא זהבי בהרכב.

דקה 25  ניס עולה ליתרון 1-0 ומשווה ל 1-1 בסיכום שני המשחקים.  לצרפתים הבקיע אלכסיס קלוד מוריס . נכון לעכשיו יש לנו הארכה ואולי אפילו פנדלים.

איפה המשחק? מתי משודר?  מכבי תל אביב ניס שידור ישיר קונפרנס קישורי ספורט

אז רגע לפני שעולים לאוויר הנה כל התשובות והמידע על המשחק של הקבוצה מישראל שתתמודד בצרפת על הזכות לשחק בליגה האזורית.

מתי מתחיל המשחק? יום חמישי 25/08 בשעה 21:00 
איפה משחקת מכבי תל אביב? צרפת
באיזה ערוץ משודר ניס מול מכבי תל אביב? ערוץ הספורט של ישראל ולאחר מכן תקצירים לצפייה ישירה חינם ב VOD ספורט
באיזה אצטדיון מתקיים המשחק? גראנד סטאד דה ניס, צרפת. כולנו כבר מחכים לשידור חי המשחק של מכבי תל אביב באירופה. אז לא משנה אם אתם צופים בשידור ישיר מכבי תל אביב בסטרימינג או בבית בערוץ הספורט הישראלי. יאללה מכבי. 

מי בטוח תעלה לשלב הבתים?

נכון להיום מי שכבר הבטיחה מקום בשלב הבתים היא מכבי חיפה. לא משנה אם היא תפסיד לכוכב האדום, מה שבטוח היא תשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית. נכון שזה לא ליגת האלופות אבל בכל זאת המפעל השני בחשיבותו. עוד קבוצה ישראלית המתמודדת על מקום בשלב הבתים של UEFA Europa Conference League היא הפועל באר שבע שתארח באיצטדיון טרנר את קראיובה מרומניה למשחק גומלין מסקרן וללא יתרון מהמשחק הראשון.

קישורי ספורט איך רואים משחקים בשידור חי בישראל 

מי היה מאמין שיהיו לנו כל הרבה ערוצי ספורט לצפייה ישירה, תקצירים מייד לאחר המשחק ושעות של שידורים ישירים של משחקי כדורגל בישראל של קבוצות ישראליות. מי זוכר שפעם במבט ספורט במוצאי שבת היינו מקבלים שמונה משחקים בשעה כולל פרשנות וגם על זה היינו אומרים תודה. אז מה אילו ערוצי ספורט עפ שידור חי יש בישראל?  ערוץ הספורט שאנו מכירים בשם הכולל ערוץ 5, ספורט 1 המעולה עם מספר ערוצים וכמובן ערוץ one.  איך מצטרפים ואיך אפשר לראות ערוצי ספורט ללא הגבלה?. הכי פשוט לרכוש מנוי דרך הכבלים HOT טלפון 1-800-106-910 או לווין yes טלפון 1-800-208-000.

אז מה מחכה לנו ביום חמישי בצרפת?. זה משחק אחד על עונה אירופאית שלמה. אין הזדמנות שניה ואולי הארכה במקרה הצורך. אבל מכבי תל אביב מגיעה עם יתרון ביתי ובהחלט יכולה נצח את המשחק הזה. נכון זה לא יהיה קל, בטח לא בשידור חי מצרפת, אבל בהחלט אפשרי. צפו בווידאו כעת לקראת שידור חי מכבי תל אביב ניס. בהצלחה לכולם. 

מודעות גוגל