טינדר או אוקיי קיופיד מה עדיף אפליקציות הכרות

טינדר או אוקיי קיופיד מה עדיף אפליקציות הכרות בעברית

מעת לעת אנו שומעים על אפליקציות היכרות חדשה. אבל אין ספק שכרגע שולטות בסצנת הדייטים שתי אפליקציות עיקריות בעברית בהן יש שירות הכרות חינם ללא דמי מנוי . אז הנה התשובות לשאלות הגדולות טינדר או אוקיי קיופיד מה עדיף

טינדר או אוקיי קיופיד מה עדיף להיכרות חינם בעברית

טינדר או אוקיי קיופיד מה עדיף להיכרות חינם בעברית

איזו אפליקציית היכרויות טובה יותר וקצת על טינדר בעברית

הפעם נתמקד לא בחיפוש אחר בן זוג אלה בשאלה היכן אפשר למצוא אותו . מצד okc קיופיד הוותיקה שפרצה לחיינו בענק עם הופעת הטלפונים החכמים ומצד שני tinder  שלמדה אותנו לדפדף ימינה ושמאלה . התחילה עם קונוטציה ליחסים קלים ועם הזמן הפכה לאתר הכרויות לזוגיות רצינית ועוד.

שלא הולך באו קיי קיופיד היא עוברת לטינדר

מיכל היא חברה טובה שלי כבר הרבה שנים. גרושה +2 פנויה להיכרות ומעוניינת במערכת יחסים רצינית בלבד. מאחוריה 5 שנות גירושים מתוכם 3 שנים של זוגיות יציבה וטובה עם רונן שהכירה באמצעות קיופיד.

מאז שנפרדו היא לא נתקלה גבר של חייה והיא ממשיכה לחפש. אז מה בדיוק היא עושה , כך לדבריה , היא התקינה גם את טינדר בעברית וכאשר לא הולך לה בקיופיד היא פשוט מזפזפת ימינה ושמאלה בטינדר בתקווה שמשהו טוב יקרה היום.

OkCupid  אוקיי קיופיד חינם בעברית

הקיופיד הוא הבאקום של ההכרות בישראל. אפשר לסמן ולעשות לייק ( בכמות מוגבלת ) לבני זוג פוטנציאלים ולאחר שיחה בצ'אט של האתר לעבור לשיחה בואטסאפ או בטלפון .

לקיופיד יש מספר יתרונות בהם אפשרות לשיחה גם בלי לקבל לייק מהצד השני , לשלוח הודעות לפרופילים ישנים שנתנו לנו לייק וכל זה חינם .

אוקיי קיופיד נקודה ירוקה מדריך

אוקיי קיופיד נקודה ירוקה מדריך

האם טינדר עובד באמת יש שם גברים רציניים ?

לטינדר יש זכות ראשונים , מבחינתי לפחות , על דפדוף פרופילים ימינה ושמאלה. ממש כמו באפליקציה MAMBA  שלאחרונה יש בה לא מעט פרצופים של ישראליות. בימים של בידוד בגלל הקורונה טינדר אפשרה לאנשים מכל העולם לנסות להכיר אנשים ממקומות אחרים תוך מיקוד וחיפוש הכרות בכל עיר או מדינה בעולם . אין ספק שזן אחת התכונות החשובות של טינדר בשנת 2024. 

טינדר או אוקיי קיופיד מה עדיף אפליקציות הכרות בעברית

טינדר או אוקיי קיופיד מה עדיף אפליקציות הכרות בעברית

אז מה יותר טוב טינדר בעברית או קיופיד בעברית

אז מה נגיד ? כאשר בני אדם רוצים ויש כימיה בים שני אנשים אז זה בהחלט עובד. צריך פשוט קצת מזל וליפול על האדם הנכון ברגע הנכון . בחיים הכל עניין של תיזמון . ולא לשכוח הגורל עיוור ואהבה , כמו את רומא לא בונים ביום אחד. 

okcupid שירות לקוחות 

ל- OkCupid אין מספר טלפון לתמיכת לקוחות. אך אם תרצו לשלוח מייל לבירורים תוכלו לעשות זאת באתר או באפליקציה. מה חשוב לזכור?. שימו לב שיש מספרי תמיכת לקוחות מזויפים שפורסמו באתרים שונים, שאף אחד מהם אינו מזוהה עם OkCupid.