טופס משיכת קרן השתלמות פסגות

טופס משיכת קרן השתלמות פסגות 

בעמוד זה מוצג טופס בקשה למשיכת כספים מקרן השתלמות של פסגות קרנות השתלמות. טופס משיכת קרן השתלמות מאפשר משיכת כספים אם נס או משכית כספי קרן השתלמות ללא מס בהתקיים התנאים בתקנות מס הכנסה.

ניתן להוריד בקשה למשיכת כספים מקרן השתלמות ישירות מאתר tofes  בעמוד זה . על השינויים התכופים בתקנות מס הכנסה , גם בשנת 2019 ושנת המס של 2020 לא נכנסו שינויים בתקנות קרנות התשלמות ושכירים רבים מעדיפים לבצע משיכה חלקית או לקבל הלוואה מקרן השתלמות ולשמור זכות של ותק והמשך חיסכון ללא לשלם מס רווחי הון כמו בביטוחי מנהלים או בחיסכון בנקאי רגיל. 

בקשת משיכה מקרן השתלמות

צרו קשר עם אתר tofes ותהנו משירות מילוי טפסים מקצועי  כולל משלוח לפסגות וטיפול בכל בקשת המשיכה ללא כאבי ראש – ללא המתנות למוקד טלפוני שירות בתשלום 

טיפים חשובים על מילוי טופס משיכת קרן השתלמות פסגות

הכסף עובר לחשבון הבנק שלך לאחר 4 ימי עסקים מיום הגשת בקשה תקינה .

תנאים כלליים למשיכת קרן השתלמות ללא מס

6 שנות ותק למי שטרם הגיע לגיל פרישה על חי חוק או 3 שנות ותק למי שעבר או הגיע לגיל פרישה על פי חוק

משיכת קרן השתלמות לצורכי לימודים לאחר 3 שנות ותק

למקרה פטירה הכסף עובר לידי היורשים לאל מס

הטבות מס קרן השתלמות

הטבות המס של קרן השתלמות הן אחת ההטבות המס המשמעותיות שיש לשכירים . לאחר ביטול משיכות פטורות ממס על קופות גמל בשנת 2008 נשארה קרן השתלמות נכס אמיתי של הטבות מס לעצמאים ולשכירים. האפשרות למשוך כסף לאחר 6 ללא מס רווחי הון , המגלם רווח נטו של 20% וללא קנס משיכה  , משמעותי מאד אצל שכירים בעיקר , האפשרות לבצע השלכת ותק על קרן ישנה יותר . כל אלו מהווים אוסף של הטבות מס חשובות ועונות על השאלה גם כיום האם כדאי לחסוך בקרן השתלמות. 

חדש באתר כרטיס עובד 2019 טופס 101 לשנת 2019

טופס משיכת קרן השתלמות פסגות להורדה ושליחה און ליין לקבלת כפסי חיסכון של קרנות ההשתלמות בית ההשקעות פסגות טלפונים קופות גמל טלפון שירות לקוחות פסגות גמל