הסנדק 3 לצפייה ישירה עם תרגום עברית צפייה ללא הגבלה

הסנדק 3 לצפייה ישירה עם תרגום עברית צפייה ללא הגבלה

מדובר באחד מסרטי המופת שעלו על מסכי הקולנוע. הוא מסיים את טרילוגיית הסרטים על משפחת קורלאונה. משום מה הוא דווקא פחות מוכר בטרילוגיה על פי ספרו מריו פוזו. איזה סרט נמליץ היום?. הסנדק 3 לצפייה ישירה עם תרגום עברית צפייה ללא הגבלה.

לצפות בנטפליקס הסנדק 3 לצפייה ישירה

אז מה אנחנו יכולים לספר על הסרט?. יש לנו כמה הפתעות וספוילרים גם אם צפיתם בו אין ספור פעמים. האם אתם זוכרים מתי הייתה הפעם הראשונה שלכם בה צפיתם בסרט הסנדק 3?. אני זוכר היטב את קלטת הווידאו שהגיעה היישר מספריית הקלטות שזה עתה נפתה בעיר נעוריי. לסבר את האוזן. אני התגוררתי בעיר שבה בית הקולנוע היה נדמה לתפוח הגדול בין ראשון לציון ורחובות. את הסרטים האלו לא הקרינו שם. אתם יודעים למה?. כי הקולנוע הזה נסגר כמה שנים לפני. יאללה בואו נמשיך לשאלה איפה אפשר לראות את שלושת סרטי הסנדק לצפייה ישירה.

רשימת השחקנים הכי מפתיעים בטרילוגיית הסנדק

מה עושה רון ג'רמי בסרט הזה?.

עוד באתר מיסים על חבילות מחול איך משלמים מתי יש פטור מלא?

לא מעט שחקנים מפתיעים ואנשי ציבור שזורים בסרט הזה. מי אחד המפתיעים שבהם?. הצילום הראשון ברצף סן ג'נארו של הסרט השלישי (חיקוי חיוור של סצנת המופת של סן ג'נארו בסרט השני), רון ג'רמי עושה את הופעת הבכורה שלו במאפיה. הוא הבחור שמביט לעבר המצלמה. איך הוא מופיע?. עם משקפי שמש גדולים, לועס קיסם. ויש עוד כמה הפתעות. מי עוד?. דניאל לואיס "דני" איילו הבן שמשחק בתפקיד קטן שבו הוא מנסה להתנקש במאפיונר הזקן פנטאנג'לי.

הסנדק 3 לצפייה ישירה עם תרגום עברית צפייה ללא הגבלה

הסנדק 3 לצפייה ישירה עם תרגום עברית צפייה ללא הגבלה

איפה אפשר לראות את הסרט האחרון בסדרת סרטי הסנדק?  

ועכשיו לבשורה המשמחת של הכתבה. הנה עולה בנטפליקס הסרט שנועל את הטרילוגיה. רובו מתרחש בסיציליה. מעין חזרה לשורשים למקום בו נולדה המשפחה שהפכה את המאפייה לארגון לגיטימי לא רק על מסך הקולנוע. 

צפו בווידאו הסנדק 3 לצפייה ישירה נטפליקס צפייה ללא הגבלה לבעלי חבילה בסיסית או יותר 

סרטי המאפיה הטובים ביותר בנטפליקס

דוני בראסקו. למה מומלץ לראות?. סוכן ה-FBI ג'ו פיסטון מסתנן למאפיה כסוכן סמוי, אבל הוא מתחיל להזדהות עם האנשים שהוא אמור לשלוח לכלא. בכיכוב:אל פצ'ינו,ג'וני דפ,מייקל מדסן

החבר'ה הטובים למה מומלץ בנטפליקס?. איש המאפיה לשעבר הנרי היל מספר על האירועים הססגוניים והאלימים שליוו את עלייתו ונפילתו במשפחת פשע מניו יורק – חלומות גדולים שהפכו לפרנויה מסויטת. בכיכוב:רוברט דה נירו,ריי ליוטה,ג'ו פשי