הליכי הוצאה לפועל ירדו בכ 50% מאז המשבר

הליכי הוצאה לפועל ירדו בכ 50% מאז המשבר

לצד הציפיות להעמקת המשבר הכלכלי בישראל ככל שינקפו החודשים לאחר סיום הבידוד ותקופת החלת מדווחת רשות האכיפה והגבייה על פעילותה ממנו עולה כי הליכי הוצאה לפועל ירדו בכ 50% מאז המשבר

תיקי הוצאה לפועל באתר רשות האכיפה והגבייה

עם סיום תקופת הבידוד וחזרת משרדי הממשלה לעבודה חלקית יצאה הודעה על פתיחת האפשרות לביצוע בפעולות באתר ההוצאה לפועל שנקראת כיום רשות האכיפה והגבייה. במקביל יצאה הודעה כי בהתאם לתקנות שעת חירום תתבצע קבלת קהל רק במקרה שלא תהיה רק אם לא ניתן לספק את השירות מרחוק באמצעים חלופיים.

קבלת קהל בהוצאה לפועל תתבצע רק עבור מי הזמין תור מראש באתר או בטלפון רשות האכיפה והגבייה 35592*. בנוסף לעת עתה אין קבלת עורכי דין ולכן כדאי לבצע פעולות באתר האישי של הוצאה לפועל כשם שמאות אלפי עצמאים נרשמו לאתר אישי מס הכנסה .

קבלת קהל הוצאה לפועל המרכז לגביית קנסות

קבלת קהל תינתן בתיאום תור מראש בלבד באמצעות מוקד המידע שמספרו 35592*. מוקד המידע והשירות של רשות האכיפה והגבייה זמין בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 בבוקר עד 18:00 בערב . אנשים עם מוגבלות שמיעתית יוכלו לזמן תור ולקבל שירות ממוקד המידע באמצעות הדוא"ל  moked@eca.gov.il מידע נוסף במוקד הטלפוני.

טפסים חשובים הוצאה לפועל להורדה 

חלק מהפעולות ניתן לבצע באתר רשות האכיפה והגבייה. יחד עם זאת לפני הקשת נתונים ושליחת טפסים מקוונים און ליין רצוי ללמוד את תוכן הטופס והנתונים הנדרשים על מנת להעביר פניה באינטרנט למשרדי הרשות. לנוחיותכם ניתן להוריד ולהדפיס טפסים חשובים של הוצאה לפועל ישירות מהאתר.

טופס 400 הזמנה לחקירת יכולת הוצאה לפועל להורדה

שאלון ויתור על סודיות הוצאה לפועל טופס להורדה 

טופס 211 הוצאה לפועל להורדה

אתר הטפסים של ישראל מאות טפסים של משרדי ממשלה ביטוח לאומי מס הכנסה רשות המיסים מס ערך מוסף להורדה מהאתר עם טיפים חשובים טופס דחיית דיון בבית משפט . באמצעות האתר ניתן להזמין שירות איתור כספים אבודים הר הכסף החדש.