הגיבורים של סנטופיה מיה ואני צפייה בווידאו החדש 

הגיבורים של סנטופיה מיה ואני צפייה בווידאו החדש   Mia and Me: The Hero of Centopia

חושבים איזה סרט כדאי לראות הקיץ בבתי הקולנוע?. רוצים המלצה על סרט כייפי?. קבלו את הגיבורים של סנטופיה מיה ואני צפייה בווידאו החדש  אתר הסרטים של ישראל VOD אל תחמיצו את אחד הסרטים הטובים של 2022 בקולנוע. מבצעים 1+1 ישראכרט .

סרטים מומלצים חופש גדול 2022 הגיבורים של סנטופיה מיה ואני

אז מה מחכה לכם על המסך בבית הקולנוע?. סרט מומלץ ומצחיק במיוחד. מדובר קומדיית אנימציה, פנטזיית הרפתקאות קסומה וסוחפת, המבוססת על הסדרה המצליחה "מיה ואני".

ספר אגדות עתיק אודות ממלכת סנטופיה הקסומה, בה שדונים, גמדים, חדי קרן ודרקונים, הוא האהוב על מיה, נערה צעירה, המתמודדת עם קשיי הסתגלות ובדידות.

אבל מה קורה לפתע?. חייה משתנים, כאשר היא מגלה, שבזכות פיתוח טכנולוגי של אביה, היא יכולה להיכנס אל תוך הספר, כאחת הדמויות הראשיות בו.

לאן היא מגיעה?. בממלכת סנטופיה היא לא ילדה רגילה אלא פיה קסומה ואהודה בעלת יכולות ייחודיות.

עוד באתר חופש ראש השנה 2022 בבתי הספר וגני הילדים

מה קרה בממלכה הקסומה ואיך מיה תציל אותה ?

נשמע לכם כיף?. אבל בזמן שהיא לומדת את מלוא יכולותיה בדמותה החדשה ונהנית מפלאי העולם הצבעוני. לפתע מתערערת האידיליה. מתגלה מזימה מרושעת של נבל מקומי, הרוצה לשעבד את היצורים הקסומים ולשלוט על המקום.

האם אפשר להציל את המצב ?. מיה יוצאת למסע אמיץ עם חבריה.

הנסיך מו והלוחם הנחוש יוקו, כדי למצוא אותו, ולהציל את העולם הקסום ואת חבריה החדשים. בדרך היא מגלה את הכוחות החבויים בה, בזמן שחוכמתה וכישוריה יבואו לידי ביטוי. זהו סיפור קסום על כוחו של הדמיון, חברות, אומץ לב ואהבה.

הגיבורים של סנטופיה מיה ואני צפייה בווידאו החדש צילום מסך מתוך יוטיוב

הגיבורים של סנטופיה מיה ואני צפייה בווידאו החדש צילום מסך מתוך יוטיוב

איפה אפשר להוריד קוד קופון כרטיס שני לסרט מתנה ?

מי לא אוהב ללכת לסרט?. כולנו כמעט. מה עוד משותף לנו – אנחנו לא אוהבים לשלם מחיר על כרטיסי קולנוע ולכן אנו רוכשים כרטיס שני לסרט מתנה באמצעות הטבות בכרטיס אשראי או פועלים וונדר לסרט. איך מורדים קוד קופון והטבות – בכתבה הבאה מבלים וחוסכים .

צפו בווידאו לקראת שידור הגיבורים של סנטופיה מיה ואני סרטים חדשים לצפייה

סרטי הקיץ המומלצים הכל אני יכול בחופש הגדול

פלאמלים Extinct
מהיוצרים של משפחת סימפסון, אופ ואד הם ״פלאמלים״ )חיות חביבות אשר צורתם עגולה ודומה לדונאט(. באופן מקרי ובלתי צפוי, הם נוסעים בזמן משנת 1835 לשנגחאי המדהימה של היום. אופ ואד מגלים דברים חדשים כמו פקקי תנועה, שומן רווי והגרוע מכול – שהפלאמלים נכחדו מהעולם!!! כעת על שני הלא-יוצלחים הללו, נופלת אחריות כבדה. הם צריכים להציל את עצמם, את בני מינם וכנראה לשנות את פני ההיסטוריה – לתמיד!