הארכת תוקף תג חנייה לנכה ב-60 יום

הארכת תוקף תג חנייה לנכה ב-60 יום

עקב המצב הנוכחי החליט שר התחבורה על הארכה אוטומטית של זכאות תו נכה שבתוקף. על רקע משבר הקורונה ושיתוק הפעילות בחלק ממשרדי הממשלה לא נשלחו לכל המבקשים תווי נכה מעודכנים. לפי כך ההודעה על הארכת תוקף תג חנייה לנכה ב-60 יום היא בהחלט בשורה משמחת.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ אישר הנחיות לפיהן כל תגי החנייה לנכה שתוקפם פג בין התאריכים 20.03.2020 ועד ה-10.05.2020 יוארכו אוטומטית ב-60 ימים. 

עד מתי תקף תו נכה לרכב

ההארכה תקפה מהיום בו פג תוקף התג, לדוגמה: אם פג תוקף התג בתאריך 10.05.2020, יוארך תוקף התג עד לתאריך 10.07.2020.
הנחייה זו רלוונטית לכל סוגי התגים, הארכה נוספת תיבחן בהתאם לתקנות החרום לאור משבר הקורונה. 

טסט לרכב בתקופת הבידוד חלת קורונה

חידוש רישיון רכב בימי הקורונה הוא לא פשוט כלל.  יחד עם זאת פועלים בישראל מספר מכוני רישוי המשלבים פעילות טסטס לרכב בכפוף להנחיות משרד הבריאות . בנוסף גם תוקף רישיונות הרכב הוארכו ב- 30 ימים נוספים לאלה שכבר הוארך להם בצו הראשון (מחצית חודש מרץ) ולכל אותם שרישיון הרכב שלהם פוקע בין ה- 17.4 ל- 17.5. כך שמועד הטסט לרכב נדחה ממילא.

ביטוח לרכב לפי קילומטרים בפועל

שימו לב שמי שרכש פוליסת ביטוח רכב שבו חלק מהמיר נגזר לפי קילומטרים בפועל , ורכבו היה מושבת ברוב החודשיים האחרונים , יצא נשכר לעת עתה . חברות הביטוח המוכרות פוליסות ביטוח לרכב  כמו ליברה ביטוח דיגיטלי וכלל ביטוח .

טסט לאוטובוסים ומשאיות 2023

למרות הארכת תוקף רישיון הרכב, בעלי משאיות ואוטובוסים (היות ומוגדרים חיוניים ונסועתם מרובה), היכולים לבצע מבחן רישוי שנתי, יש לבצע בהתאם להנחיות וכללי משרד הבריאות. בכל מקרה קציני הבטיחות ובעלי החברות יבדקו ויוודאו תקינות הרכב באמצעות הדרכות נהגים.
מנהל התנועה מוסיף כי נדרש להתניע את הרכב אחת לשבוע למשך עד 10 דקות, לשמירה על תקינות המצבר.

הארכת תוקף תג חנייה לנכה ב-60 יום עקב משבר הקורונה הארכה אוטומטית ללא קבלת תו מעודכן עקב משבר הקורונה בידוד חלת הודעה של משרד התחבורה אתר המידע של ישראל השוואת ביטוחים לרכב איתור כסף אבוד לפי תעודת זהות איתור ביטוחים ישנים וכספים אבודים לפי תעודת זהות מרכז לכספים אבודים