הארי פוטר וחדר הסודות צפו בווידאו ובסרט הבלתי נשכח

הארי פוטר וחדר הסודות צפו בווידאו ובסרט הבלתי נשכח

מכאן עד קצה העולם, אני יכול להגיד לכם בפה מלא, זה אחד הסרטים הטובים בסדרה. חדש בקולנוע ומומלץ לצפייה. הארי פוטר וחדר הסודות צפו בווידאו ובסרט הבלתי נשכח. וכן- גשו לראות אותו בקולנוע ואל תוותרו על החוויה הקולנועית. 
הארי פוטר וחדר הסודות

הארי פוטר וחדר הסודות pixabay

על מה הסרט השני בסדרת סרטי Harry Potter

זה לא עניין שמי שאינו קוסם יוכל לפתור. בכל פעם שלצד הטוב מסתדר, הכוחות האפלים רוקמים מזימה חדשה.
וכך קרה שאחרי קיץ ארוך, הארי פוטר הצעיר מפספס את הרכבת האחרונה שיצאה לבית הספר הוגוורטס. זה לא בית ספר רגיל. שם לומדים לכישוף וקוסמות. הקוסם הצעיר נאלץ כלי תחבורה קסום חלופי. אני מתרגש כעת כפי שהתרגשתי כאשר קניתי את הספר הראשון שלי בסדרה. 
בינתיים בבית הספר אין רגע של קסם. הוגוורטס קולות מצמררים מתלחשים מהקירות וסדרה של התרחשויות מפחידות קורות בכל פינה.
מבלי שאני מחדש לכם, משהו פה משתנה. מילים נוצצות מסתוריות מופיעות על הקיר ומכריזות: " חדר הסודות נפתח. היזהרו לכם, אויבי היורש."
אבל להארי יש יכולת לשוחח עם נחשים. הוא חושד שהיורש הוא מאלפוי. גילדרוי לוקהרט, שמלמד התגוננות מפני כוחות האופל, פותח מועדון דו-קרב.
הארי ומאלפוי עורכים דו-קרב, שבמהלכו מאלפוי שולח אל הארי נחש, והארי מדבר אליו.
בימים אלו, במלאות 20 שנים לצאתו המקורית לקולנוע, הסרט השני בסדרת סרטי Harry Potter: 'Harry Potter and the Chamber of Secrets ' חוזר לקולנוע בישראל להקרנות נבחרות.

הרבה יותר מסרט על קוסמים השפעתו של הארי פוטר בתרבות המודרנית

סדרת הארי פוטר כולה הביאה לשינויים תרבותיים עצומים בחברה בכללותה. שלא כמו כל יצירה אחרת, לסיפור יכולת מדהימה לקרב קהלים על פני קבוצות גיל ורקע חברתי ואתני.

היא שימשה השפעה שלא תסולא בפז על חלק גדול מהספרות המיינסטרים של מבוגרים צעירים כיום, הן ביחס לספרים והן על המסך הגדול. עדות להשפעתה הנצחית ולפופולריות הבלתי מעורערת שלה, הסדרה כולה מכרה למעלה מ-450 מיליון ספרים, שתורגמו ליותר משישים שפות שונות. המותג עצמו שווה עודף של 15 מיליארד דולר, מה שהופך את J.K. רולינג בעצמה הסופרת העשירה בעולם. ברור שלסדרה הייתה השפעה על החברה.

לקראת שידור צפו בסרט הארי פוטר וחדר הסודות !

סרטים מומלצים קיץ 2022

שנות אור Lightyear
הצטרפו לגיבור אשר סיפק השראה לצעצוע האהוב בסרט חדש על סיפור המקור של באז שנות אור (בקולו של כריס אוונס). הסרט עוקב אחר האסטרונאוט האגדי במהלך הרפתקאותיו בחלל לצד קבוצה של מתגייסים חדורי מוטיבציה (טאיקה וואיטיטי, קיקי פלמר) וידידם הרובוט סוקס (פיטר סוהן).