דיירי האח הגדול 2023 הרשימה המלאה

דיירי האח הגדול 2023 הרשימה המלאה

גם אם מדובר בתכנית שכביכול אין לה מה לחדש, מדינת ישראל נצמדת למסכים ומצפה לתחילת השידורים במסגרת ערוץ 26 לצפייה ישירה. מה בכתבה?. דיירי האח הגדול 2023 הרשימה המלאה של ערב הפתיחה, ספוילרים וחדשות ישירות מהבית. קבלו את התכנית מספר אחת בשידורי ערוץ 13 לצפייה ישירה. איזה פרק ענק קבלנו, איזה אקשן בין קירות הבית ולא פחות חשוב  – רשימת הדחה שבה תשעה דיירים יכולים למצוא את עצמם מחות לבית האח. אז יאללה  בואו נראה מי בדרך הביתה ומי אולי יישאר. בהמשך העמוד האח הגדול הצבעה בגמר האח בהמשך העמוד.

 ברכות צום קל גמר חתימה טובה כיפור 2023 זמני הצום 

יובל מעתוק זכתה באח הגדול 2023 סתיו קצין הגיעה למקום השני

זה לא היה צפוי. אם חשבתם שיש רגע שקט לחבורת מעריצי האח הגדול 2023 שרוצים לדעת מי מוביל בדירוג סקר זוכה האח הגדול 2023 עכשיו יש להם ארבעה ימי הצבעה באתר רשת 13. הצבעות בגמר האח הגדול 2023 אתם קובעים מי הזוכה בגמר האח.

חמישיית הגמר הסופית 2023 הצביעו כעת לדייר שאתם רוצים שיהיה הזכה בגמר האח הגדול 2023

ליאל סיים במקום החמישי  שניר בורגיל הודח וסיים במקום הרביעי

יענקי במקום בשלישי ההצבעה נמשכת מיליוני הצבעות הערב וההצבעה נמשכת ההכרזה אחרי ההופעה של נועה קירל

סתיו קצין

יובל מעתוק

מודעות גוגל




האח הגדול עדכונים חיים. היום בערב מתחילה הצבעה על הדייר אשר יודח במוצאי שבת.

איפה מצביעים לאח הגדול?. ראו בהמשך העמוד. עכשיו אתם הצופים בבית ובאפליקציה יכולים להחליט מי הדייר שהודח מהאח ולא יעלה לגמר. הצבעות האח הגדול בחינם 2023 עכשיו אתם מחליטים מי יעזוב את הבית ומי ימשיך לגמר הגדול ואולי יזכה בפרס של מיליון שקלים.

מתי נגמר האח הגדול 2023?. מי הדייר הראשון שעלה לגמר בפרק של יום רביעי דיירי האח הגדול 2023

הימים חולפים עונה עוברת ורגע לפני ראש השנה כולנו נדע מי זכה במיליון שקלים מוכרז בתור הזוכה בגמר האח הגדול 2023. אבל לפני הכל צריך להיות אחד הדיירים האהובים על מעריצי האח הגדול, לקוות שהם יימשו את זכות ההצבעה חינם באתר ההצבעות של האח ולהגיע לגמר. אלא אם כן….אתה הדייר הראשון שהעפיל גמר באמצעות בחירת הדיירים. מתי כל זה קורה?. בפרק החדש היום רביעי.

אברהם תירגע ליאל מספר על השיחה עם ספיר בורגיל שחזרה לבית האח

מעריצי האח הגדול שימו לב! מדובר באחת השיחות היותר מרגשות בבית האח. עכשיו שאנחנו רגע לפני ההכרזה מי הדייר הראשון שעלה לגמר 2023. מסתבר שבמסגרת משימה סודית ספיר בקרה בבית, ככל הנראה יחד עם המשפחה, פגשה את אברהם אקלום, בן זוגה בתוכנית והביאה קצת מרגיעה וסולחה נוספת בבית. אנחנו בינתיים עם הראש במר ובעיקר איך מצביעים לדיירים בגמר האח הגדול 2023.

נותרו שבעה דיירים בלבד אחד מהם יוכרז כמשתתף בגמר דיירי האח הגדול 2023 הרשימה המלאה

איזה סוף שבוע מותח יעבור על מתמודדי האח הגדול. בוקה ומבולקה בנווה אילן. איך יקבלו את השבת?. עם רשימת הדחה בשידור חי. כל דייר יכריז על רשימת המועמדים להדחה, מטעמו. רגע לפני שהדיירים מצביעים על רשימת ההדחה בשידור חי, רצות שמועות ברשת וברשתות החברתיות. כאילו הדייר ליאל קוצרי מתכנן לעזוב את הבית. אבל האם זה מה שיקרה?. ליאל אחד הדיירים החזקים בבית הגיע בכניסה השנייה. בהמשך הערב רשימת הדחה מעודכנת ומי מועמד להדחה וכיתד להצביע לדיירים.

קודם כל נספר לכם ידיעה חשובה – המודח האחרון מבית האח הגדול היא עדן שבירו שהייתה בבית 47 ימים. מתי נגמר האח הגדול 2023?. במשדר הגמר בתאריך 10/09/2023. ביום רביעי ההפקה תכריז על הדייר הראשון שהגיע לגמר וגם נקבל השבוע הופעה של הזמר אושר כהן. שריינו את הימים ביומנים. כל פרק חדש של האח הגדול צפייה ישירה הוא חגיגה של ממש.

נרגעתם?. נחתם?. עכשיו כולנו מוכנים לקראת ההדחה הבאה ונצביע חינם באתר מי המודח ה 17 מבית האח פרטים נוספים בקרוב. שיהיה לכולנו שבוע טוב ומבורך. רשימת ההדחה הקרובה למודח מספר 17 מבית האח תפורסם בקרוב. בהמשך העמוד תוכלו לענות על סקר ההפקה בערוץ 13. הדייר שיגיע אחרון בכל קבוצה יתמודד מול הדייר במקום האחרון בקוצה השנייה, ירוקה מול אדומה. ההצבעה תתחיל בקרוב.

 

מודעות גוגל




 

אחרי ההדחה המפתיעה של אתי ייטב נשאר לנו לענות על הסקר של האח הגדול. רגע לפני שאני מתפנה להוריד הטבות בכרטיס אשראי כולנו מצביעים ואומרים מה דעתנו על עשרת הגדולים שנותרו בבית. השאלון נסגר ואתם מוזמנים לענות על הסקר באתר. ספיר בורגיל המודחת ה 15  מבית האח הגדול. אחריה הודחה הדיירת עדן שבירו והלב שלנו לא נשבר. אבל מה כן?. מגיעה לה תודה על הופע מכובדת.

טבלת המתמודדים באח הגדול 2023 מעודכן לאחר הדחה מי נשאר מי הצטרף הצבעות האח הגדול בחינם לאחר הטבלה 

 מודחים ועוזבים 6 דיירים ותיקים 3  דיירים חדשים

כניסה שנייה

גל קספרס אברהם אקלום ליאל קוצרי
מאיה גרוסמן מי עלה לגמר האח?
אלון חובל סתיו קצין
לארה מטודי שי עופרי
עידן מורד שניר בורגיל
רוי רייניש יובל מעתוק
גיא איתן (עזב) יענקי גולדהבר
לין אלפי
ריקי רוטר
בן ויארניק עזב
ניקול בוטבניק מודחת
לין אלפי עזבה
דנה משה
יאיר כמכאג׳י
יובל לוי
שיר צרפתי
אורי כהן
אתי ייטב
ספיר בורגיל
עדן שפירו

חגית מעתוק הדיירת היחידה שלא מועמדת להדחה ביום רביעי ויש לה חסינות מפני ההדחה הבאה.

עשרה מודחים מה זה אומר המודח ה 15 מבית האח בדרך למדרגות

אם נתעלם לרגע מרשימת העוזבים, נראה שנכון לעכשיו יש מגמה בקרב המצביעים לגשת לאתר הצבעות חינם אח גדול 2023 ולהוציא מהבית את הדיירים החדשים. כנראה שככל שאתה ותיק לצופים המושבעים יש יותר סימפטיה עבורך. נכון לעכשיו, חוץ מאשר לדייר ליאל קוצרי, לא נראה שיש מספיק מעריצים להישאר בבית עד לגמר האח הגדול 2023.

מי לא אוהב להיות בבית?. לין אלפי נכנסה לחדר האח הגדול וביקשה לעזוב. למה לין עזבה את האח הגדול?. ככל הידוע בשל געגועים למשפחה שלה. אז אנו נפרד ממנה לשלום, נאחל לה בהצלחה בהמשך דרכה ונחכה בקוצר רוח לכניסה השנייה של הדיירים החדשים. קבלו את רשימת הדיירים בכניסה השנייה.

ועכשיו לאחד מאירועי השיא של העונה. כמעט חצי עונה מאחורינו , יחסי הכוחות בבית ברורים לכאורה והשינוי יכול להגיע רק מדיירים חדשים. אז אחרי הכניסה של אורי כהן מה נשאר?. ההפקה מבינה, כך להבנתי, שהמצב בבית מצריך שינוי מידי. למה?. בעיקר בגלל החרם על סתיו. מה עושים?. מביאים דיירים חדשים לכניסה השנייה ואולי אף עוד דייר עוד שניים לקראת משדר הגמר האח הגדול 2023. כך לפחות אני הייתי עושה.

מודעות גוגל



התביעה של ספיר בורגיל בנק הפועלים

אתר ישראל היום מפרסם (17/07/2023) פרטים אודות "פשיטת הרגל של ספיר בורגיל: כל פרטי התביעה נחשפים". לפי הידיעה. " לאחר שחלקה בבית "האח הגדול" בסיפור חובותיה הכספיים ופשיטת הרגל, כעת נחשפת התביעה של בנק הפועלים נגד הדיירת הבולטת".

בכמה כסף מדובר?. מה סכום התביעה?. הכתבה מפרטת את סכומי התביעה נגד ספיר בורגיל כך:

" בעקבות התביעה שהוגשה במאי 2019, בית משפט השלום בדימונה הוציא פסק דין על פיו ספיר בורגיל מחויבת לשלם לבנק התובע 165,718.26 שקלים כולל ריבית והוצאות משפט. אחיה, שניר בורגיל, התחייב לשלם לתובע 86,281.68 שקלים כולל ריבית והוצאות משפט – וזו אחת הסיבות המרכזיות לסכסוך ביניהם."

מי זכה באח הגדול 2023 משדר הגמר השנה מועמדים

מי זכה באח הגדול 2023 משדר הגמר השנה מועמדים

הכל בגלל האהבה מה קרה בין שי עופרי לבין שניר בורגיל שחקן או אהבה

" אני כרגע לא מזלזלת" כך אומרת שי עופרי דיירת האח הגדול לבן זוגה בתוכנית שניר בורגיל. שיחת הפרידה שלהם בבית האח הייתה אחד הרגעים המרגשים והכנים של העונה. אחרי שכולנו כבר יודעים מי נכלל בתשובה לשאלה האח הגדול משתתפים 2023 וכמובן מי נכלל ברשימת האח הגדול 2023 מועמדים להדחה, זה כבר לא צחוק. הזוגיות החזיקה לא מעט זמן מעמד. מתי כל זה קרה?. קצת אחרי שספיר עזבה את הבית והדיירים נכנסים למתח וכוננות לקראת משדר הגמר לצד הדחות הקרובות. עכשיו כל מעריצי האח הגדול יודעים. הדייר ששמו מופיע בתשובה האח הגדול המודח האחרון לא יגיע וכל אירוע בבית קובע.

המודחת ה 16 מבית האח הגדול מי יעזוב את הבית בהדחה הקרובה 

עכשיו זו כבר לא שאלה של מי הדייר שתרצו להשאיר בבית 2023 אלא מי תרצו שיגיע לגמר האח הגדול בתאריך 10/09/2023.

רשימת מודחים אח גדול 2023

  1. מאיה גרוסמן
  2. אלון חובל
  3. עידן מורד
  4. לארה מטודי
  5. גל קספרס
  6. רוי רייניש
  7. המודח השביעי מבית האח הגדול 2023 היא ניקול
  8. המודחת השמינית מבית האח היא ריקי רוטר
  9. מודחת  מספר 9 קבלו את דנה משה
  10. מודח מספר 10 הוא הדייר החדש יאיר כמכאג׳י
  11. יובל לוי מפתיעה והיא המודחת ה 11
  12. שיר צרפתי, אורי כהן ואתי ייטב הודחו בהשלה משולשת
  13. השבוע דייר מספר 15 מודח והוא

מתכוננים לגמר הגדול ונרשמים להישרדות 

זה לא הולך להיות פשוט הפעם וההפקה שומרת את המידע קרוב ובעיקר לעצמה. עזבו אתכם מספוילרים כי רק אתם תחליטו מי יהיה הזוכה במשדר הגמר של האח הגדול השנה. עדיין לא ברור באיזה פורמט ישודר גמר האח הגדול 2023. אבל דבר אחד בטוח. אתר ההצבעות יעבוד שעות נוספות.

גמר האח הגדול סקרים עדכונים מי הזוכה בגמר 2023

גמר האח הגדול סקרים עדכונים מי הזוכה בגמר 2023

שניר בורגיל יהיה דייר על תנאי בבית איך תשתנה רשימת דיירי האח הגדול 2023 

אורי כהן נכנס לבית וזו בשורה מרעישה. אבל מה יקרה עם שניר בורגיל. קבלו את התגובה הרשמית של ההפקה וערוץ 13 לצפייה ישירה:

בהפקת האח הגדול וברשת 13 מתייחסים בחומרה רבה לדברים שאמר שניר ופועלים למנוע שיח מסוג זה על המסך. שניר יזומן לחדר האח הגדול לשיחת נזיפה לפני אזהרה. כלומר אם יתבטא בסגנון זה שוב, יהפוך לדייר על תנאי. השיחה עם שניר תשודר בקרוב בפרק.

השבוע אין רשימה הדחה אמתית. ניקול תודח אבל רק בכאילו. אחר היא תגלה שלבית נכנס בן הזוג שלה ומשם השמיים הם הגבול.

שניר בורגיל מעכשיו דייר על תנאי איך הגיבו הגולשים ברשתות החברתיות

שניר בורגיל מעכשיו דייר על תנאי איך הגיבו הגולשים ברשתות החברתיות




ומה מצפה לנו בפרק החדש הערב, ערוץ 13 לצפייה ישירה?. חשבתם שרק תקציב המדינה זה אירוע?. חכו שתראו מה קורה בבית האח כאשר הדיירים נדרשים לישיבת תקציב. וגם תשובה לשאלה של העונה. מדוע כל הדיירים צריכים לפחד מהדיירת החדשה?. האח הגדול פרק חדש לצפייה ישירה היום בערב.

 

הדיירים שייכנסו בכניסה השנייה לבית האח הגדול

העונה המעולה של האח הגדול 2023 ברשת 13 בשיאה ומספקת לא מעט רגעים מרגשים. תגידו מה שתגידו, ההפקה הצליחה וקבלנו ריענון מוצלח לפורמט הוותיק. ומה כעת?. קבלו את הדיירים שייכנסו בכניסה השנייה לבית האח הגדול.

מודעות גוגל



 

יש לנו דיירים מודחים מבית האח הגדול מאיה גרוסמן

ההדחה הראשונה וכבר יש לנו הפתעה ראשונה העונה! מאיה גרוסמן היא המודחת הראשונה מבית האח הגדול 2023! מדובר בהדחה מפתיעה במיוחד בהתחשב בעובדה שמאיה היא זו שבחרה את המתמודדת שמולה – יובל לוי שנשארה בבית. הודח השני הוא רוי רייניש. הפתעה?. בהחלט! מאז ההדחות הראשונות הבית לא ממש הפתיע.

בהחלט יש למה לחכות לקראת צפייה בשידורי האח הגדול 2023 פרקים מלאים לצפייה ישירה.

 

אורי נגר על אברהם: ״אני אעשה איתה מול הפרצוף שלך לחיים״

איזה בלאגן זה יכול להיות כאשר אקס וחבר נוכחי נפגשים. כמה מסובך?. תראו מה קורה לאברהם אקלום מאז שנפגש עם האקס של ספיר אורי נגר. קל זה לא הולך להיות עבור שני הגברים אבל אורי מצוטט, כמו שתוכלו לראות בווידאו – אורי נגר על אברהם:״אני אעשה איתה מול הפרצוף שלך לחיים״
להצבעות כנסו לאתר ההצבעות של ערוץ 13.

מודעות גוגל



 

הפרקים החדשים לייב אח גדול עונת קיץ 2023 ערוץ 13 לצפייה ישירה

השנה יש לא מעט פרקים מלאים לצפייה ישירה לייב בנוסף לשידורי ערוץ 26 לצפייה ישירה. אם תרצו לדעת באיזה יום פרק חדש של האח הגדול כנסו לצפות  על לוח שידורים ערוץ 13.

טיימליין האח הגדול כל האירועים החשובים בבית לקראת ההדחה הראשונה 

מי שני המתמודדים בשלט החוצות האח הגדול?. בן סטרול תושב ראשון לציון ברמן ומפתח גוף. ומי המתמודד השני באולפן השקוף?. אלון חובל, רווק בן 24 מאשדוד, שמאותת שקורה משהו בעיר הנמל. הוא סטודנט למשפטים וגם עובד עירייה. אז כל הכבוד לאשדוד שהיא כבר מזמן אימפריה ולא רק פריפריה.

אוכל קדימה מקלחת מי רב עם מי בבית האח?.

מריבה על מקלחת – סתיו קצין ושי עופרי

ויכוחים על אוכל – ריב על האוכל בשבת בבוקר.

אברהם אומר שהוא לא מחפש להיות נחמד, הבנות מחביאות מעט אוכל לימים הקשים ולמשימות התקציב שעוד יגיעו, ועוד לא דברנו על החשיפות האישיות. איזו דיירת כבר עושה רושם שהולכת להיות חביבת הקהל?. יובל מעתוק! איזו שאלה.

קבלו את דיירי האח הגדול 2023 הרשימה המלאה עדכונים מי הודח מי מועמד להדחה

אז מה המצפה לנו בקיץ הקרוב?.  הבלוג שעוקב אחרי הבית ומספר לכם כל מה שצריך לדעת עם מיטב קטעי הווידאו הכי טובים העונה החדשה והמועמדים להדחה. מה קבלנו בערב הפתיחה?. טלוויזיה במיטבה. כל מה שמדינת ישראל צריכה ברוח התקופה ועוד בשידור חי בערוץ 13. אז אם אתם עדיין שואלים את עצמכם מה לראות בשעות הערב?. למה לחכות, חלק מהאירועים יהיה אפשר לראות בשידור ערוץ 26 לצפייה ישירה.

עוד באתר FREE TV האפליקציה החדשה לצפייה בסרטים וסדרות

  1. הברבי האנושית סתיו קצין. בת 33 מאריאל. בעלת מכון ביוטי, גרושה עם שני ילדים.
  2. אלון חובל שהגיע מבית האח בשלט החוצות בראשון לציון
  3. יענקי (יעקב) גולדהבר. בן 20 מבני ברק, חרדי לפני גיוס
  4. גיא איתן. בן 33. איש עסקים שגר לבדו במגדל יוקרה בתל אביב. האקס של נועה בני אושיית הרשת ודוגמנית.
  5. בן ויארניק. בן 32 מאלפי מנשה. נשוי ואב לשניים.
  6. רוי רייניש. בן 26 מת"א. סטודנט לתקשורת ומנהל עסקים, דוגמן.
  7. לארה מטודי בת 50+ מאשקלון וגם לה יש מכון פילטיס.
  8. יובל לוי. בת 32 מיפו. אמנית ויוצרת, רווקה.
  9. העולם שייך לצעירים?. לא רק! קבלו את הדיירת אתי ייטב. בת 68 מנחמיה. שהייתה מורה במשך 35 שנים.
  10. ניקול אורי בוטביניק. בת 21 מנשר. דוגמנית, רווקה.

עוד ברשימת הדיירים המקוריים

  1. אברהם אקלום בן 27 מטירת הכרמל מדריך טיולים ומאבטח.
  2. גל קספרס בת 37 מהרצליה בעלת מכוני פילטאיס גרושה פלוס 3  במקור מירושלים
  3. לין אלפי מאמנת כושר בת 20 מהרצליה  רווקה פלוס ילדה.  עוד פרט ביוגרפי מעניין?.  שיחקה כדור-יד בנבחרת ישראל.
  4. שניר בורגיל. בן 27 מעומר, בעל מפעל לאלומיניום
  5. יובל מעתוק. בת 28 מתל אביב, אבל במקור יובל ממגדל העמק. במה היא עוסקת?. מאמנת כושר ובייביסיטר. עובדת באקים ומתנדבת למען אוטיסטים.
  6. שי עופרי. בת 23 מראשון לציון, במקור מאילת. עובדת בביטוח וכמעצבת גבות
  7. עידן מורד. בן 26 מחיפה, אבל במקור הוא מבאר שבע. כיום הוא סטודנט למדעי המחשב.
  8. מאיה גרוסמן בת 24 מתל אביב – המודחת הראשונה מהבית לשנת 2023.

 

צפו בווידאו האולפן השקוף בראשון לציון מי ייכנס לבית האח? מי גר בשלט חוצות?. 

חיים בשלט לקראת כניסת דייר נוסף לבית האח. כל התשובות לשאלות מי שני הדיירים, טוב עוד לא ממש דיירים, שיגורו בשלט חוצות בגן המושבה בראשון לציון?. עכשיו גם אתם יכולים לראות בווידאו בלעדי באתר. שימו לב היצירה מוגנת © אין להעתיק או להוריד את הווידאו הבלעדי שלנו חדשות האח הגדול באולפן השקוף. ניתן לשתף את העמוד ברשתות בחברתיות.

מודעות גוגל



 

נא להתנהג בהתאם. מי הדייר השביעי שיודח מבית האח?. 

אשתי ואני צופים בכל העונה. היא מכינה לנו סלט, אני אחראי לקלף אבטיח מתוק וטרי ושנינו ביחד עושים טורניר, מי יצליח לזהות את האישיות הכי חשובה בשלב הזה של המשחק. על מה אני מדבר?. מי הדייר או הדיירים שיזכו בתואר במודח הראשון מבית האח. כי בסופו של דבר את מי מעניין המודח ה 17?. מה שאנחנו זוכרים את מי עלה לגמר האח ומי היו הראשונים להדחה.

מחכים לגמר 2023 נא להתנהג בהתאם 

בהזדמנות הזו, גולשים יקרים, תשאלו את עצמכם איזו דמות אהבתם לאורך השנים בבית האח. מי הדייר שעשה לכם את העונה. אז אולי אני קצת מיושן, אבל אין ספק שאצלנו בבית מתגעגעים לדייר יוסי בובליל. כן חברים, הדורבן האחד והיחיד.