בית הדרקון פרק 6 ועכשיו יוצאים לקרב צפייה ישירה ספוילרים

בית הדרקון פרק 6 ועכשיו יוצאים לקרב צפייה ישירה ספוילרים

מעכשיו הסתיימו גינוני המלכות ומתחילים קרבות ההישרדות. צפייה ישירה ספוילרים אתר הסדרות שלכם מביא לכם ווידאו והסברים לקראת הפרקים האחרונים של העונה הראשונה צפו בית הדרקון פרק 6 ועכשיו יוצאים לקרב צפייה ישירה ספוילרים. בסוף העמוד ווידאו חדש. 

על קו הזינוק בית הדרקון פרק 6 לצפייה ישירה 

מה קרה בפרק 5?. לא רק החתונה האדומה ומה שנראה כמו פטירתו של המלךוייסריז טארגאריין הראשון . הראשונה לאבד חיים בפרק הייתה הרצח של ליידי ריה. ליידי ריאה רויס הייתה אשתו של דיימון, ואנחנו מתוודעים לדמותה בפעם הראשונה בפרק החמישי של "בית הדרקון". עד עכשיו, שמענו רק על חוסר החיבה של דימון אליה וכיצד הוא לא השאיר שום הזדמנות להכחיש את נוכחותה בחייו.  עכשיו האח המורחק מהממלכה התפנה להמשך המזימות. 

עשינו עסק אדוני המלך? השידוך בין הנסיכה ראינירה טארגאריין ללאנור ולריון

טרם מותו המלך וייסריז טארגאריין הראשון הפליג לדריפטמרק על מנת לשדך את הבת שלו, הנסיכה, לבנו של לורד קורליס. מדובר בשידוך שבאופן תיאורטי אמור להבטיח את שלטונה של הנסיכה לאחר מותו הצפוי של המלך החולה. חשבתם שקרובי המשפחה יסכימו כל כך מהר לשידוך?. ממש לא. הם עורכים משא ומתן עם המלך החלש ואגב כך סוגרים אתו חשבון. על מה מדובר?. לורד קורליס שאף שהבת שלו תתחתן עם המלך, אבל זה דחה את ההצעה והשניים התרחקו. 

עוד באתר אירועי סוכות 2022 בדרום פסטיבלים אטרקציות בילוי משפחתי

בית הדרקון פרק 6 ועכשיו יוצאים לקרב צפייה ישירה ספוילרים

בית הדרקון פרק 6 ועכשיו יוצאים לקרב צפייה ישירה ספוילרים

לורד קורליס הבין את הסיטואציה. מה הוא ביקש וקיבל מהמלך?. שמות משפחה המקנים מעמד וכבוד. ויסיירס הסכים להצעה. הוא אמר שלילדים יהיה שם המשפחה ולריון, אבל מי שיישב על כס הברזל יקבל את התואר טארגאריין. לורד קורליס הרגיש שזו עסקה הוגנת ולכן קיבל את ההצעה. כל אלו היו שלל אירועים לקראת פרק מספר 6 של סדרת ההמשך למשחקי הכס פרקים מלאים לצפייה ישירה עם תרגום עברית. 

עם הפנים לסוף העונה ומלחמות הכס הדרקונים בהיכון לקראת הפרק השישי 

נתחיל עם המאבק בין פעם החברות הכי טובות,. במי מדובר? בנסיכה ובמלכה. האלמנה החדשה. זה הולך להיות מאבק בסגנון מלחמת השושנים, אבל הרבה יותר יצרי. בזמן שהדרקון של דימון ממריא מעל נוף יפהפה של האוקיינוס לעבר צלע צוק , כבר עוברות מחשבות מה בדיוק הוא מחפש שם. דרקונים לא עפים סתם כך עבור הכיף. 

צפו בווידאו בית הדרקון פרק 6 ועכשיו יוצאים לקרב צפייה ישירה ספוילרים