אישור מעסיק ביטוח לאומי הדפסה

אישור מעסיק ביטוח לאומי הדפסה

מחשבי הביטוח הלאומי שומרים על היסטוריית המעסיקים שישלמו עבורכם ביטוח לאומי לרבות תקופות בו הייתם סטודנטים או עצמאים. בכתבה זו נסביר כיצד להדפיס אישור העסקה ביטוח לאומי או לקבל לביתכם חינם אישור מעסיק ביטוח לאומי הדפסה.

אישור המעסיק על תקופת ההעסקה והשכר נקרא טופס 1514. הוא למעשה אישור של המעסיק שבו הוא מציין את תקופת העבודה, סיבת הפסקת העבודה ושכר העבודה של התובע. לתשומת ליבכם: כשהטופס מורד מהאתר אין צורך להשתמש בעמוד מספר 1.

הזמנת אישורים מביטוח לאומי

אחד השירותים החשובים של ביטוח לאומי הוא שליחת אישורים מודפסים לבית האזרח בחינם. אתר הביטוח הלאומי טומן בחובו שפע של מידע ואישורים חשובים לצד טפסים לתביעות ביטוח לאומי ואנו כאן באתר הסבנו חלק מהטפסים של ביטוח לאומי לפורמט word  הנח לשם הקלה על הגשת תביעות.

חשוב רק לציין שמי שעבר ועדה רפואית של ביטוח לאומי וזכאי לאחוזי נכות רפואית או קצבת אובדן כושר עבודה זכאי לקבל גם תעודת נכה. התעודה מסייעת לקבלת זכויות למי שנכלל להיות זכאי במסגרת תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

נתונים נדרשים לקבלת אישור תקופות עבודה ביטוח לאומי

טרם הזמנת האישור מביטוח לאומי יש לוודא שיש לכם כותבת מעודכנת בספרי הביטוח הלאומי . האישור נשלח ישירות לכתובת שלכם. האפשרות השנייה היא לגשת לסניף ביטוח לאומי בשעות הקבלה ולהנפיק שם טופס אישור מעסיק שכירים.

בעת הקשת הנתונים לקבלת אישור תקופות ביטוח ומעסיקים יש להקיש מספר תעודת זהות.

שימו לב, מרבית הטעויות הן בגלל אי הקשה נכונה.  וכן את תאריך הלידה שלכם.

האישור נדרש לשם הוכחת תקופה בה המעסיק שלם עבורכם דמי ביטוח לאומי. אישורים לקרנות פנסיה או חברות לאיתור כסף אבוד וכן מול מס הכנסה .

האזרחים שיודעים להשתמש באופן פעיל בהזמנת ביטוח לאומי טפסים ואישורים חוסכים את זמן ההמתנה.

אמנם המוסד הודיע על פתיחת הסניפים מחדש החל מ -27/02/2022 .

מימוש זכויות רפואיות ביטוח לאומי.  קבלו ייעוץ ראשוני חינם והערכת זכאות לקבלת קצבאות ביטוח לאומי החזרים. הנחות בארנונה ופטור ממס הכנסה .