אופרה בפארק 2022 תל אביב כרמן פארק הירקון תאריך פרטים

אופרה בפארק 2022 תל אביב כרמן פארק הירקון תאריך פרטים

כמה שחכנו לחזרתן של מופעי האופרה בפארק הירקון. אז אם גם מתגעגעים יש לנו עבורכם בשורה חשובה. אופרה בפארק 2022 תל אביב כרמן פארק הירקון תאריך פרטים עם יותר מ-200 זמרים, נגנים ורקדנים בחגיגה צבעונית וסוערת תחת כיפת השמיים – חינם באוגוסט.

מתי מתקיים המופע אופרה בפארק 2022 תל אביב כרמן גני יהושע

האופרה הצרפתית Carmen מאת המלחין ז'ורז' ביזה היא אחת האהובות על חובבי האופרות ברחבי העולם. גם כיום, 150 שנה לאחר הבכורה שלה היא נחשבת למופע מבוקש ומבוצעת על ידי האופרות המובילות בעולם.

"<yoastmark

תאריכי המופע בגני יהושוע מתי מתחילה כרמן ? כמה עולה כרטיס? 

18 באוגוסט, גני יהושע, תל-אביב-יפו. הכניסה חופשית.  מופע חינם בתל אביב. 
פתיחת שערים – 19:00 | תחילת מופע – 20:30. אורך המופע – כשעה ו-45 דקות.

עוד באתר מטר פרסאידים 2022 איפה אפשר לראות ומתי מטאורים בנגב ובערבה

באיזה שפה שרים במופע ? 

השירה בצרפתית, תרגום מוקרן בעברית

שוברת הלבבות הצוענייה ואהבתה הגדולה 

האופרה מספרת את סיפורה של כרמן, צוענייה יפהפייה חמת מזג, ששברה את לבם של מחזרים רבים. היא מחזרת אחרי חיל פשוט שנקרא דון ז'וזה. הוא מוצב בחיל המשמר. אבל היא משכנעת אותו להישאר עמה בלילה. 

מה קורה לו אצלה?. אחרי שעת השיבה לבסיס. שבוי בקסמה הוא עורק ומצטרף לקבוצת המבריחים שכרמן שייכת אליה.

האם הוא יישאר אתה לנצח?. אז כאן יש לנו הפתעה לא נעימה. למה?. לאחר שכרמן בטוחה בהשפעתה עליו, היא מתנערת ממנו לטובת לוחם הפרים אסקמִיו.

השנה בפארק הירקון נקבל הפקה צבעונית ומרבגשת לסיפורה של כרמן הצוענייה הבורחת מהמעצר, מתאהבת בטוראדור ונרצחת על ידי אהובה הקודם.

 

למה אנשים אוהבים אופרה גם היום

האופרה מאחדת תרבויות ואנשים מכל רחבי העולם. אופרה היא, פשוטו כמשמעו, שום דבר בלי המוזיקה שלה. האם יש משהו כמו לשמוע את האריה האהובה עליך בביצוע חי, או לחוות את מלוא הכוח של מקהלה. ואיך אפשר בלי המנצח.

המנצח של המקהלה הוא רקמת החיבור שמחזיקה את האופרה יחד. הוא זה שדואג שהזמרים על הבמה והנגנים בבור יהיו מסונכרנים בצורה מושלמת. כשהמאסטרו האדיר מוביל את הדרך, האמנים המיומנים הללו מסוגלים להקסים קהל מהפתיח ועד הקידה האחרונה. בנוסף, לפעמים הם עושים מחוות ממש אפי. והעמידה שלו על הבמה היא חלק בללתי נפרד מהמופע. 

 

קבלו את תזמורת האופרה התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון

מנצח: דן אטינגר
במאי: גדי שכטר
מעצב תפאורה: ניב מנור
כוריאוגרפית: נטע שזף
מעצב תאורה: אייל לוי שרון
מעצב סאונד: יובל זילברשטיין