תלונות למפקח על הביטוח במשרד האוצר

תלונות למפקח על הביטוח במשרד האוצר טפסים והנחיות

נכון ל 17/12/2019 תלונות למפקח על הביטוח ניתן להגיש באמצעות הדואר או באמצעות פקס. אולם לדעתי הכי טוב להגיש את הפניה באמצעות ממשק תלונות של המפקח על הביטוח . בכל מקרה יש צורך להגיש את הטופס . בעמוד זה ניתן להוריד טפסי תלונות למפקח על הביטוח פנסיה גמל השתלמות ביטוחי רכב ועוד.  מדריך תלונות למפקח על הביטוח במשרד האוצר

המפקח על הביטוח הגשת תלונות רשימת טפסים להורדה בסוף העמוד 

המפקח על הביטוח הגשת תלונות רשימת טפסים להורדה בסוף העמוד 

פניות הציבור ברשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון

ניתן לראות פניות קודמות להכרעות המפקח על הביטוח ( הממונה על שוק ההון ) בפניות קודמות. אין תיעוד על פניות משנת 2019 או 2018 מה שמעלה שאלה לגבי מידת העדכניות של הסוגיות העקרונית ביחס למבחן הזמן והצרכים המתחדשים ביחס לחוק חוזה הביטוח ותנאי הפוליסות. יחד עם זאת יש דוגמאות חשובות כמו למשל מקרה ביטוח דירה (רכוש) – אחריות חברת הביטוח לטיב השירות של ספק שירות מטעמה. 

המפקח על הביטוח הגשת תלונות רשימת טפסים להורדה בסוף העמוד 

זוהי החלטה חשובה שמציגה כיצד המפקח על הביטוח יכול לשנות החלטה של חברת ביטוח בנושא תשלום תביעות. בהחלטה חשובה זו במסגרת בירור הפנייה קבעה רשות שוק ההון שספק השירות מטעם החברה נתן שירות לקוי. בנסיבות אלו, הורתה הרשות לחברת הביטוח לתקן את נזק המים שנוצר, להשיב את מצב הדירה לקדמותו ולפצות את הפונה בגין התקופה בה לא ניתן היה להשתמש בדירה.

טופס תלונה המפקח על הביטוח טפסים להורדה 

יש לבחור טופס להורדה לפי נושא הפניה. קיימים 3 טפסים בסך הכל ואנו הכנו עבורם טבלת החלטה לגבי זהות הטופס . הורדת הטפסים אינה כרוכה בתשלום . 

תלונות על סוכני ביטוח וחברות ביטוח 

טופס תלונה המפקח על הביטוח פורמט וורד

תלונות ופניות בנושאי קרן פנסיה וקופות גמל 

טופס תלונה על קרן פנסיה המפקח על הביטוח

הגשת תלונה טופס מקפח על הביטוח פניות הציבור מסלקה פנסיונית 

טופס הגשת תלונה בתחום המסלקה הפנסיונית המפקח על הביטוחים

אתר הטפסים הישראלי אלפי טפסים פורמט וורד להורדה באתר עם טיפים חשובים כיצד להגיש טפסים לרשויות וגופים עסקיים איתור כסף אבוד לפי תעודת זהות פניות הציבור של חברות הביטוח החזרי מס הכנסה מימוש זכויות רפואיות בביטוח לאומי פטור ממס הכנסה והחזרים מכל חברות הביטוח