סקר בחירות לראש העיר נס ציונה 2023

סקר בחירות לראש העיר נס ציונה 2023

איך שהזמן עובר. ארבע פעמים נגשו תושבי ישראל לקלפיות עד שקמה הממשלה חדשה. ברקע גם הבחירות ליושב ראש ההסתדרות הכללית 2022. אבל נראה שעיקר תשומת הלב מתחילה להתמקד ביום הבוחר הצפוי לנו בעוד כשנה. סקר בחירות לראש העיר נס ציונה 2023. 

סקר בחירות לראש העיר נס ציונה 2023

סקר בחירות לראש העיר נס ציונה 2023

בחירות 2023 נס ציונה סקר מי המועמד המתאים להיות ראש העיר 

השטח מתחמם. תאריך הבחירות לראשות עיריית נס ציונה יעצבו את המעבר של נס ציונה מעיר ירוקה עם צביון של מושבה לעיר ואם בישראל . כמו יתר המצביעים בבחירות לעירייה 2018  יחפשו מועמד מוביל שיוכל להשלים את השירותים העירוניים והגדיל את ההשקעה בחינוך ותשתיות. מידע בנושא סקר בחירות לראש העיר נס ציונה. 

עוד באתר ביטול דוחות חניה ברשויות המקומיות 

שירותים לאזרח והביטחון העירוני . ניהול עיר כמו נס ציונה מצריך ניסיון בניהול מערכות גדולות אבל גם הכרות עם התושבים  , עם אופי העיר ובעיקר יכולת להשיא את את איכות החיים בנס ציונה. אנשים רבים לא יודעים כיצד להצביע ולכן הם משתתפים בסקר בחירות לעירייה ולמועצת העיר. אנשים אף נוהגים לשנות את דעתם או לבסס דעה קיימת על בסיס הסקר. 

הבחירות לרשויות המקומיות הזירה עוברת לרשתות החברתיות סקר בחירות לראש העיר 

הסקר הוא אנונימי לחלוטין ! הצביעו בסקר ובחרו מי צריך להיות המועמד המוביל לראשות עיריית נס ציונה.

  1. מועמד מתוך מועצת העיר הנוכחית
  2. מועמד בעל שיעור קומה מתושבי העיר שאינו במערכת הפוליטית כיום 
  3. מטאטא חדש מחוץ לעיר שיעשה סדר 
  4. הבחירות לא מעניינות אותי אני אדיש 

זה הולך להיות מותח ואולי גם עם סיבוב שני הבחירות לעיריית תל אביב 

להערכתי ( בזהירות המתבקשת ) צפויות לנו מערכות בחירות גדושות ותוצאות צמודות בערים הגדולות. ראשית הבחירות לראשות עיריית תל אביב. על פי פרסומים שונים, ראש העיר רון חולדאי טרם החליט אם לפרוש מהבחירות הקרובות וסביר להניח שישמור את ההחלטה סמוך לתחילת מערכת הבחירות למועצת העיר תל אביב. 

אם חולדאי ירוץ שוב ואף יזכה, הוא יכנס לכהונה ששית ברציפות וישלים מספר פרויקטים ואת הכנות העיר לקראת העשור השלישי של המילניום. בין כל המתמודדים בולטת המועמדת מטעם יש עתיד, אורנה ברביבאי, אלופה במיל ואשת ציבור עתירת פעילות. בשבועות האחרונים ניתן לראות את נוכחותה ברשתות החברתיות ובשלטי חוצות בעיר. 

עוד מערכות בחירות מסקרנות צפויות לנו בלוד וברמלה. בשתי הערים צפוי להתחרות מועמד מהמגזר הערבי. מועמדות שכזו, יכולה להיות כבדת משקל בסיבוב השני ולהכריע מי מבין המועמדים של הציבור היהודי יזכה לקולות הערבים בערים המעורבות. 

מתי הבחירות לרשויות המקומיות 2023 יום שבתון

 משרד הפנים אחראי על קיום בחירות 2023 תאריך היעד הוא ב-31 באוקטובר 2023. התאריך יכול להשתנות בהתאם לשיקולי ועדת הבחירות ושר הפנים. בשנה הקרובה, כך אני צופה ומעריך, לאחר הבחירות להסתדרות הכללית, נוכל לראות כבר הכרזה על מועמדים חדשים וראשי ערים שיכריזו על התמודדות לקדנציה נוספת.

להכרזות יכולות להיות משקל רב בתפקוד הרשות המקומית. למה אני מתכוון ? לא מעט עובדים, בעלי תפקיד אמון שמונו על ידי ראש העירייה, יכולים למצוא את עצמם במצב של ידיעה על סיום תפקידם מיד לאחר מערכת הבחירות.