לבדוק תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות

לבדוק תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות

באתר רשות האכיפה והגבייה ניתן לבדוק תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות באמצעות מספר שלבים קלים ולחסוך חוסר נעימות לפני עסקאות או קשר כלכלי פרטים נוספים בכתבה מיוחדת באתר הטפסים של ישראל. לבדוק תיקים בהוצאה לפועל באינטרנט או במענה הקולי. 

אז למה דווקא עכשיו? רשות האכיפה והגבייה יוצאת במבצע מיוחד לסיום מזורז של עשרות אלפי תיקי הוצאה לפועל בהנחות משמעותיות של לפחות 40% מגובה החובות ובאפשרויות פריסה נרחבות. מבצע הנחות הגבייה יימשך כשלושה חודשים – מיום 1.7.22 עד ליום 22.9.22.בין הנושים הגדולים, אשר כבר הסכימו להירתם, לטובת ציבור החייבים בישראל ולהשתתף בו, כלולות החברות: בזק, ישראכרט, מקס איט אשראים, מנורה, איי די אי ביטוח ישיר, תנובה, זאפ גרופ ועוד.

 

פשוט וקל באינטרנט לבדוק תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות 

שיקים חוזרים וחוסר אמינות כלכלית היא אחת הבעיות של הכלכלה הישראלית. גם אנשים שבעבר נפתחו להם תיקים בהוצאה לפועל יכולים לבדוק האם הרישום בוטל ולבטל עיקולים שהוטלו עליהם .  את הבירור עושים באמצעות אתר רשות האכיפה והגבייה הידועה בשמה ההוצאה לפועל 

טיפ : רצוי להיעזר בעורך דין מומחה להוצאה לפועל לצורך בירורים או מחיקת חובות בהוצאה לפועל 

סטטוס תיק כמה חייבים ולמי עד מתי אפשר לשלם 

כיצד ניתן לקבל את המידע על חובות והוצאה לפועל ? 

מוקד השירות הטלפוני
במוקד הטלפוני הוצאה לפועל 
בקבלת קהל לשכות הוצאה לפועל ברחבי הארץ 

 

מבצע חיסול חובות בהנחה בדיקת חובות בהוצאה לפועל 

כיצד ניתן לקבל את המידע על חובות והוצאה לפועל ? 

כיום רשות ההוצאה לפועל מאפשרת קבלת מידע בזמן אמת אודות חובות . ניתן לקבל מידע במענה האוטומטי של ההוצאה לפועל ואף לשמוע את יתרת החוב ואת התאריך האחרון שבו ניתנה החלטת רשם בתיק ההוצאה לפועל . רשות האכיפה טלפון 35592* או 073-2055000 השירות של הוצאה בפועל פועל  שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה.

שימו לב – על מנת לברר חובות במשרת הוצאה לפועל יש להזדהות באמצעות מספר תיק הוצאה לפועל ומספר זהות ו/או מספר רישיון עו"ד מייצג.

טופס אתר הטפסים של ישראל ! הגולשים מוזמנים לפנות אלינו בשאלות ותשובות בנושאי התוכן של האתר , איתור כספים אבודים , ליווי בנושא מימוש זכויות רפואיות ואיתור טפסים.

שירות לעורכי דין – חישובי ריבית מורכבים , בדיקת פוליסות ביטוח ושירותי בקרה כלכלית

טופס אתר הטפסים של ישראל ! מאות טפסים בכל תחומי החיים ! מורידים טפסים עם הנחיות ללא תשלום tofes.info