הר הכסף 2 בדיקה כספים רדומים ירושות

הר הכסף 2 בדיקה כספים רדומים ירושות

בצעד חסר תקדים הודיע בנק ישראל על טעויות שהיו במסגרת הר הכסף 2 בדיקה כספים רדומים ירושות ! כעת הזמן לבצע בדיקת כספים אבודים של הורים , חשבונות וביטוחים של נפטרים באמצעות שירות אישי ופרטי באמצעות כלכלן מומחה לאיתור כסף אבוד כולל מלווה שלום הגליל ומאגרי מידע בנוסף להר הכסף החדש ! שירות בתשלום 19 שח דוח מקיף תוך 24 שעות

הר הכסף 2 איתור ירושות של נפטרים

הר הכסף 2 איתור ירושות של נפטרים

כמה חשבונות רדומים של נפטרים מתנהלים בבנקים בישראל 

לפי נתוני בנק ישראל לחודש 09/2019 מספר חשבונות הבנק של נפטרים עומד על כ- 86,000 בסך מצטבר של כ- 1.6 מיליארד ₪. מדובר בכספי פקדונות ,חשבונות שונים בבנקים בישראל , תכניות חיסכון ישנות של נפטרים שטרם נדרשו ומנוהלים על ידי הבנק בו נפתח החשבון . הר הכסף 2 בדיקה כספים רדומים ירושות האתר למציאת כספים וירושות של נפטרים בואו לגלות האם אתם זכאים לקבל כסף של נפטרים 86,000 בסך 1.6 מיליארד שקל בבנקים מחכים

הר הכסף החדש איתור חשבון של נפטר

הר הכסף החדש איתור חשבון של נפטר

בשבועות האחרונים הגיעה לבנק ישראל פניה שממנה התברר, כי. כתוצאה מכך, היו אזרחים שפנו לאתר וקיבלו תשובה שלילית, על פיה אין על שמם חשבונות או פיקדונות, בעוד שהם היו אמורים לקבל תשובה חיובית.

כבר בדקתם ? תבדקו היטב שוב 

במכתב ששלח בנק ישראל התברר כי  חלק מהמידע באתר אינו מעודכן. בעקבות כך בוצעה בדיקה מקיפה ממנה עלה, כי בין החודשים יולי 2018 לאוגוסט 2019 התרחשה תקלה טכנית בתהליך העברת הנתונים על ידי בנק ישראל וקליטתם באתר הר הכסף 2 על ידי משרד האוצר ובסך הכל 17,000 איש קבלו מידע שגוי .

איתור פיקדונות ללא תנועה וחשבונות נפטרים לא רק הר הכסף 2 

בנוסף לנתוני האתרים בהר הכסף אנו מבצעים עבורכם חיפוש כספים אבודים במאגר הזכאים לקבלת החזר למלווה מדינה , מלווה שלום הגליל ובמאגרי מידע נוסף בהם מתועדים זכויות כספיות של נפטרים אשר אינם מצוינים בהר הכסף ונדרש ידע מקצועי על מנת לזהות ולהגיע אליהם !

מה מקבלים תמורת התשלום לשירות איתור כספי ירושה 

  1. חיפוש כספים אבודים ורדומים בכל חברות הביטוח בישראל , כולל אלו שפעלו בעבר ונסגרו או מוזגו לחברות אחרות 
  2. איתור כספים רדומים בכל הבנקים בישראל , לרבות בנקים שפעלו בעבר בישראל ואינם פעילים כיום 
  3. בדיקת זכאות למלווה מדינה שלום הגליל לפרטיים ובעלי עסקים 
  4. חיפוש זכויות כספיות במאגרי מידע נוספים לזכאות כספי נפטרים ירושות וזכויות 
  5. המידע מועבר אליכם לאחר התשלום באמצעות דואר אלקטרוני 
באמצעות בחירה בכפתור שלם עכשיו תוכלו לבצע תשלום בסך 19 שח בלבד ולקבל תוך 24 שעות דוח מסודר וחיפוש כספים