איך מבטלים מנוי באוקיי קיופיד שירות לקוחות

איך מבטלים מנוי באוקיי קיופיד שירות לקוחות

מרבית אתרי ההיכרות הגדולים בעולם כמו טנדר או אוקיי קיופיד מאפשרים גלישה חינם באתר רישום והיכרות ללא תשלום אך עם תוספת תשלום עבור הרחבות פילטרים ותוכנות נוספות להגדיל את מעגל ההיכרות עם בני זוג או בנות זוג חדשים. גולשים רבים שואלים איך מבטלים מנוי באוקיי קיופיד ואנו ננסה לענות על השאלה

איך מבטלים מנוי באוקיי קיופיד שירות לקוחות

איך מבטלים מנוי באוקיי קיופיד שירות לקוחות

זה הזמן לאהבה איך מבטלים מנוי באוקיי קיופיד

מנוי לאתר מאפשר כאמור להגדיל את אופן סינון הפרופילים הפוטנציאלים למצוא בן או בת זוג. יחד עם זאת במידה ואתם מצתם את המנוי או פשוט מצאתם את אהבתם חייכם ורוצים להפסיק לשלם על מנוי מתחדש לאתר יש צורך לבטל אותו באמצעות פניה מול אוקיי קיופיד שירות לקוחות טלפון או באחד האמצעים הבאים.  איך מוחקים חשבון אוקיי קיופיד ומבטלים תשלומים עתידיים .

מה הטלפון של שירות לקוחות okcupid

לפי האתר הרשמי של אפליקציית ההיכרויות, ל OkCupid אין מספר טלפון לתמיכת לקוחות, אך ניתן לפנות לחברה באמצעות דואר אלקטרוני. בנוסף, מזהירה החברה את הגולשים – יש מספרי תמיכת לקוחות מזויפים שפורסמו באתרים שונים, שאף אחד מהם אינו מזוהה עם OkCupid.

כמה עולה מנוי לקיופיד?. אוקיי קיופיד ישראל שירות לקוחות

התוכנית הבסיסית מגיעה ב-$44.99 לחודש אחד, 23.33$ לשלושה חודשים ו-14.99$ לשישה חודשים. תוכנית פרימיום עולה 54.99 דולר לחודש אחד, 28.33 דולר לשלושה חודשים ו-22.49 דולר לשישה חודשים. אפשרויות החברות והמחירים של OkCupid מאוד תחרותיים.

עוד באתר משפטי אהבה מרגשים עד דמעות בואו נהיה רומנטיים

הפסקת תשלום באתר הכירות ? תלוי איך אתם משלמים מדריך לביטול מנוי מתחדש

ישנן 3 אפשרויות תשלום למנוי מתחדש באתר. לכל אחד מהם שיטת ביטול מעט שונה . גולשי האינטרנט כיום יודעים לבצע כמעט כל פעולה קניה או החזר מס באמצעות האתר הייעודי .

תשלום ב PayPal או כרטיס אשראי

לאחר שנכנסנו להגדרות של האפליקציות נחליק כל שנראה את כל האפליקציות שיש לנו מנוי עליהן . באפליקציה OkCupid נקיש ונלחץ על נקה את ברירות המחדל נקיש עליו ונסיים את המנוי .

שירות לקוחות okcupid

שירות לקוחות okcupid

תשלום ב Google Play או תשלום ב iTunes

על מנת לבצע ביטול מנוי יש לבצע את ההנחיות המפורטות בחנות Google Play או iTunes. בוחרים את סוג המינוי שאנו רוצים לבטל ואז לוחצים ביטול למנוי. לפי המדיניות יש אפשרות עדיין לבצע שימוש ביתרת הזמן שכבר שולם עבורו. זאת אומרת שלא ניתן לבטל ולקבל תשלום חזרה כסף על יתרת הזמן. מסקנה – יש חשיבות לתזמון הביטול. שלא כמו במחיקת פרופיל שמתבצעת מיידית אבל משאירה את המנוי עדיין בתוקף.
חנות iTunes & App Store.

הפעולה פשוטה יחסית במיוחד אם כבר מצאתם אהבה חדשה , כל מה שצריך לעשות הוא להקיש על זיהוי אפל אישי בראש המסך להיכנס עם זיהוי Apple ID האישי שלך , לצפות ברשימת האפליקציות שיש לך מנוי עליהם ולהקיש על ביטול המנוי לאפליקציה.